МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Хліб, як сонечко ясне [1]
Кривенька качечка [1]
У світі казки чарівно [2]
Мудрим ніхто не вродився, а навчився [1]
Не поспішайте розлучатися з казкою [2]
Хочеш бути щасливим - не будь лінивим [0]
Скільки цікавого відкривається тому, хто вміє спостерігати, придивлятись [1]
Ліс і струмочок [1]
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка [1]
Друзі пізнаються в біді [1]
Цей дивовижний пташиний світ [1]
Гвардії Савочка [1]
Зустріч з поетом [1]
урок читання 3 клас на тему Тарас Шевченко – України син [1]
Інтегровані уроки читання Дороге яєчко на Великдень [1]
Без трудів не їстимеш пирогів [1]
Осінні розваги [1]
Казки українських письменників Зайчаткова казочка [1]
Біблійна легенда Вавилонська вежа [1]
Слава хлібу [1]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » РОЗРОБКИ УРОКІВ З ЧИТАННЯ » Мудрим ніхто не вродився, а навчився


«Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
«Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
Розробка мультимедійного уроку читання 4 клас


Вимоги до уроку в програмі:

Знати і шанувати видатних письменників;
усвідомлювати, що читання є важливим джерелом знань, задоволення пізнавальних, естетичних інтересів;
розуміти зміст прислів’їв та пояснювати, у якій життєвій ситуації доцільно вживати їх;
усвідомлено, правильно, виразно читати вголос;
усвідомлено і достатньо вільно читати мовчки;
самостійно визначати основну думку твору;
розуміти основний смисл описаних вчинків персонажів;
самостійно визначати тип персонажа, власне ставитись до героїв твору, обґрунтовувати свої думки;
розуміти текст, свідомо  відтворювати зміст; уміти користуватися загально-навчальними  уміннями: формулювати запитання до тексту, будувати діалог, порівнювати вчинки персонажів, знаходити причиново-наслідкові зв’язки, доводити і формулювати.
Відповідно до тематичного планування - це третій урок з семи, відведених у розділі «Літературні казки».

Тип уроку : комбінований.

На уроці була поставлена мета:
викликати у дітей інтерес до творчості Лесі Українки, розширити і поглибити їхні знання про поетесу; на основі змісту казки поглиблювати уявлення про етику людських стосунків, визначити повчальний характер казки. Формувати соціокультурну  та комунікативну компетентності, загальнопізнавальні вміння. Виробляти вміння вести діалог і полілог у парі, групі, будувати монологічне висловлювання, вступати в дискусію з проблемних питань твору, узагальнювати, систематизувати знання та робити висновки.
Розвивати уміння оцінювати вчинки персонажів, визначати мотиви їхньої поведінки, розрізняти позитивні і негативні риси характеру; висловлювати своє ставлення до героїв казки, свої враження від почутого, побаченого; збагачувати соціальний досвід учнів. Розвивати навички виразного читання, читання за особами, складання плану, вміння переказувати, стежити за чіткістю та логічністю відповідей на запитання, пам'ять, увагу, вміння орієнтуватися у тексті, логічне мислення, творчі здібності, уяву, фантазію, уміння спілкуватися.
Виховувати інтерес до народної мудрості і бажання вчитися, сприяти вихованню позитивних рис характеру; почуття прекрасного, вміння насолоджуватися художнім твором.

Основними завданнями уроку були:

1)  збереження фізичного і емоційного здоров'я учнів під час уроку;

2) виховання почуття  співпереживання, взаємодопомоги, бажання вчитися;

3) розвиток комунікативних здібностей (уміння працювати в парі, вести  навчальний діалог, аналізувати, робити висновок, проводити самооцінку);

4) збагачування словникового запасу учнів

Основні завдання психосоціального  розвитку:

розвивати логічне мислення, довготривалу образну пам’ять, творчі

здібності, етичні почуття, творчу рефлексію, самостійні і

пошукові дії.

Знати: про життєвий і творчий шлях Лесі Українки; персонажів твору; прислів’я,  вжиті у творі Л.Українки «Біда навчить»

Вміти: ставити запитання до тексту, визначати основну думку твору, давати характеристику дійовим особам твору, виразно читати; аналізувати і робити висновки; давати правильні та повні відповіді на поставлені запитання;

Цінувати: працелюбність,  рідну мову, толерантне ставлення до товаришів,  знання, час.

Для реалізації поставлених завдань  використовувала методи:

1.Загальні методи навчання:

Демонстративний, діалогічний, евристичний., інтерактивні.

2. Методи викладання:

стимулюючий, спонукальний, пояснювальний.

3.Методи виявлення знань учнів:

усний , письмовий.

4. Форми організації навчального процесу:

фронтальна, групова, індивідуальна, парна.

5. Методи роботи учнів:

пошуковий, творчий, інтерактивні

6. Етапи виявлення знань:

фронтальне, індивідуальне, колективне..

В процесі підготовки до уроку та його проведення  спиралася на принципи:

загальнодидактичні:

науковості;
доступності;
наочності;
систематичності і послідовності;
наступності;
перспективності;
лінгводидактичні:

розуміння мовних значень;
оцінки виразності мови;
розвитку чуття мови.
Усі етапи уроку були спрямовані на досягнення мети і завдань з урахуванням особливостей класу.

При проведенні організаційного моменту була візуально перевірена підготовка дітей до уроку і встановлений перший емоційний контакт з учнями класу, що дозволяє створити комфортну обстановку для роботи.

Працюючи над здоров’язберігаючою компетентністю  використовувала:

1)  мову вчителя  для підтримки емоційного настрою учнів;

2)  зміну поз (робота стоячи,  робота в парі допускалася в зручній позі);

3)     фізкультхвилинку.

Розвиток учнів простежувався на всіх етапах уроку. Учні отримували нові знання, аналізували і класифікували навчальний матеріал, вчилися узагальнювати і пропонувати пропозиції, самостійно отримували і відкривали нову навчальну інформацію.

Комунікативність  учнів проявлялася в умінні вести навчальний діалог, міркувати і відповідати на поставлені питання, проводити самооцінку,  активно взаємодіяти в парі з товаришем, в групі.

Освітнє завдання було стержневим упродовж усього уроку.

Щоб розвивати інтерес до читання були проведені такі види роботи над текстом: читання в особах діалогу без слів автора, читання мовчки, читання вголос, читання скоромовкою, читання учнем нового тексту; знаходження за  поданим початком  всього речення, читання речень, які стали прислів’ями, висловлювання своїх суджень щодо прочитаного, читання деформованого тексту, підбір слова з тексту до запропонованої схеми (м_др_м н_хт_, киПо дибі…тощо),  читання слів, до яких є тлумачення, складання цитатного плану.

В процесі уроку учні  поповнювали свій словниковий запас.

В ході уроку були використані проблемні і пошукові завдання, здійснювалися колективні і групові форми роботи. Протягом усього уроку підтримувався сприятливий емоційний настрій і активність учнів.

Думаю, що цей урок надовго збережеться в пам'яті учнів і завтра вони будуть готові здійснювати нові відкриття на уроках читання.



       НОВОСТИ НА САЙТЕ:

  
По происхождению все отходы можно разделить на органические и неорганические, плата за вывоз тбо. Твердые отходы обычно классифицируются в зависимости от возможности вторичной переработки, уровня экологической безопасности и габаритов.


Категорія: Мудрим ніхто не вродився, а навчився | Додав: LuDaF (04.06.2012) | Автор: Мудрим ніхто не вродився, а навчивс E
Переглядів: 4098 | Рейтинг: 0.0/0
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:08:23


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика