МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Допомога класному керівнику [95]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Допомога класному керівнику » Допомога класному керівнику


Тварини живі істоти
Урок навколишнього світу в 2 класі
« Тварини - живі істоти »


Цілі і завдання уроку :

    
уточнити знання учнів про основні якості тварин;
    
повторити чотири царства природи;

* Вправлятися в відгадуванні загадок;

    
підвищити інтерес до вивчення предмета за допомогою застосування додаткового матеріалу і використання на уроці информационнокоммуникационных технологій.

        Новости на сайте:

   Персонализированные один-на-один обучения. Уроки, занятия английским по скайпy в соответствии со своими потребностями. Вы только начинаете изучать английский язык или на продвинутом уровне хотите усовершенствовать свои навыки мы вам в этом поможем. Уроки могут сосредоточиться на: бизнес-английский, грамматика, разговорная речь, произношение, аудирование, или словарь. Посетив наш портал вы получите подробную информацию о курсах.

Хід уроку:

    
Організаційний момент.

II . Перевірка домашнього завдання.

Доцільно перевірити д / з з допомогою дидактичної гри «Царства природи». Четверо ведучих отримують вивіски - « гриби », « бактерії », « рослини », «тварини » - і розходяться в різні сторони кабінету. Інші діти отримують малюнки або картки з назвою представників різних царств (наприклад, змія, тигр, підосичники, ромашка, береза, галка і т.п.). За командою вчителя кожен учень повинен в перебігу декількох секунд ( час встановлює вчитель у відповідності з можливостями дітей) знайти своє царство.

    
Нова тема.

    
- Хлопці, давайте згадаємо, за якими ознаками ми називаємо тварин живими істотами? (Дихають, пересуваються, харчуються, будують житло, виховують потомство)

- Добре, це ми з вами вчили в 1 класі. А сьогодні на уроці ми уточнимо знання про деякі якостях тварин.

    
- Перше якість: « Тварини пересуваються по -різному » ( 1 слайд ) Одні тварини повзають, як, наприклад, (діти відгадують загадку )

В'ється мотузка На кінці головка. ( Змія )

    
Кого ще можете назвати?
    
Інші тварини плавають, наприклад,

У батьків і діток

Весь одяг з монеток. ( Риби).

    
Хто ще вміє плавати?
    
Треті літають, як

Ворушилися у квітки Всі чотири пелюстки.

Я зірвати його хотів - Він спурхнув і полетів. ( Метелик ).

    
Кого знаєте, з тих, хто літає?
    
Четверті ходять і бігають, наприклад,

З господарем дружить,

Будинок стереже,

Живе під ганком,

Хвіст колечком. ( Собака ).

    
Хто з тварин теж вміє ходити і бігати?
    
П'яті лазять, як

На ліанах я качаюсь І бананів об'їдаюся. ( Мавпа )

    
Назвіть, хто ще вміє лазити?
    
Наступні стрибають, наприклад,

Зелена я, як трава,

Моя пісенька : « Ква -ква ! » (Жаба ).

    
Кого ще можете назвати?
    
Як можуть пересуватися тварини?

    
- Тепер давайте з'ясуємо , як же харчуються тварини? ( 2 слайд ) Вони можуть бути травоїдними. Як ви думаєте, чим вони харчуються? Правильно вони харчуються тільки рослинною їжею: плодами, травою, листям і т.д. Як, наприклад,

Звір великий йде кудись,

Нагорі роги лопатою.

З ним жартувати не думай, кинь !

Тому що це ... (лось ).

    
Хто ще у нас відноситься до травоїдним тваринам?
    
Можуть бути тварини хижими. Хто знає, чим харчуються хижаки? Правильно, вони добувають їжу, ловлячи і вбиваючи інших тварин. У тварин - хижаків прекрасно розвинені слух і зір. Багато з них можуть швидко рухатися. У більшості є гострі кігті і зуби. До них відноситься, наприклад,

Сірувато, зубовато,

По полю нишпорить,

Телят, ягнят шукає. (Вовк ).

    
Хто ще у нас відноситься до хижою твариною?
    
Бувають тварини зернояднимі. Чим , по-вашому, думку вони харчуються? Це тварини, які харчуються зерновими культурами: пшеницею, житом і т.д. Зерноядние є, наприклад,

Він коричневий звірятко.

У нірці під землею живе.

За щокою зерно несе І в комору собі кладе. ( Хом'як ).

    
Хто ще у нас відноситься до зерноядние твариною?
    
Але бувають і всеїдні тварини. Як ви думаєте, чому їх так називають? Тому що вони харчуються і рослинами і тваринами. Вибір їжі у них більше, ніж у інших тварин, і залежно від пори року вони їдять те , що вдається знайти. Як, наприклад,

Господар лісової Прокидається навесні,

А взимку, під хуртовинну виття,

Спить в хатинці сніговий. (Ведмідь ).

    
Хто ще у нас відноситься до всеїдних тварин?
    
Як можуть харчуватися тварини?

    
«Цей дивовижний світ ».

    
У тварин є одна цікава частина тіла , яка називається ХВІСТ . ( 3 слайд ) . Як ви думаєте, хвіст потрібен тваринам для краси або він чомусь допомагає їм? Ось зараз ми і з'ясуємо з вами, чи потрібні тваринам хвости? Відкрийте підручник на сторінці 96 і прочитайте статтю з рубрики «Цей дивовижний світ ».
    
А тепер дайте відповідь мені на запитання : навіщо потрібен хвіст корові? ( 3 слайд ) .
    
Навіщо потрібен хвіст лисиці? ( 4 слайд ) .
    
Навіщо потрібен хвіст птахам? ( 5 слайд ) .
    
Навіщо потрібен хвіст тушканчика? ( 6 слайд ) .
    
Навіщо потрібен хвіст оленям? ( 7 слайд ) .
    
Навіщо потрібен хвіст ящірці - круглоголовки? ( 8 слайд ). Що вміє робити зі своїм хвостом тільки ящірка?

    
Самостійна робота на закріплення нового матеріалу.

    
Сьогодні на уроці ми з вами дізналися багато цікавого з життя тварин. І зараз, ми зможемо перевірити, що саме ви зрозуміли і запам'ятали. ( Учні розсаджуються за комп'ютери і виконують с / р . У разі недостатньої кількості комп'ютерів в класі ( більше 1 особи за машиною), с / p виконується по черзі , за варіантами: одна частина учнів виконує завдання «Хто як харчується » на комп'ютері, інша - «Хто як пересувається » - на запропонованих бланках )

Самостійна робота.

«Хто як харчується » (на комп'ютері ).

    
Обери травоїдна тварина: дятел, щур, акула, ведмідь, корова. ( Якщо дитина вибирає правильно, то переходить до наступного етапу виконання с / p ; якщо помиляється, то повертається назад).
    
Обери зерноядние тварина: дятел, хом'як, акула, лев, жираф.
    
Обери хижа тварина : метелик, оса, миша, тигр, мавпа.
    
Обери всеїдна тварина : метелик, лисиця, акула, ведмідь, каченя.

Успішно дійшовши до фінішу, учень отримує заохочення у вигляді позначки.

«Хто як пересувається » ( на бланках ).

    
Обери і запиши тварина, яка лазить : акула, рись, корова, мавпа.
    
Обери і запиши тварина, яка літає : дятел, хом'як, акула, лев, метелик .
    
Обери і запиши тварина, яка бігає, ходить : метелик, лисиця, тигр, окунь.
    
Обери і запиши тварина, яка повзає : змія, акула, ведмідь, черв'як, каченя .
    
Обери і запиши тварина, яка стрибає : щука, кенгуру, горобець Ж. жаба .
    
Обери і запиши тварина, яка плаває : жираф, кішка, кит, ворона, карась.

    
Підсумок уроку.

    
З якими якостями тварин ми сьогодні знайомилися на уроці?
    
Що цікавого ви запам'ятали з життя тварин?
    
Яка частина самостійної роботи сподобалася найбільше: з застосуванням комп'ютера або на бланках?

    
Домашнє завдання.





Категорія: Допомога класному керівнику | Додав: Galka (25.10.2013) | Автор: Тварини живі істоти E
Переглядів: 856 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:15:31


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика