МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Допомога класному керівнику [95]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Допомога класному керівнику » Допомога класному керівнику


Заохочення і покарання
Вы откроете для себя широкий спектр лучших продуктовБатьківські збори на тему:
Заохочення і покарання

      Поговоримо про виховання, обміняємося думками, зробимо певний висновок. І подивимося, що ж думають ваші діти про це, але пізніше. Хочеться відзначити, що в сім'ях, де батьки невміло користуються у вихованні дитини покаранням і заохоченням, рівень тривожності його набагато вище, а результати навчальної діяльності набагато нижче. Ось про це наша сьогоднішня розмова. Скажіть. За що ми заохочуємо дитину? За результатами анкети проведений з дітьми ми ще раз прочитаємо головні причини заохочення.

         Новости на сайте:
   Красота
от LAMBRE является ведущим онлайн косметики и ароматов розничной торговли, предлагает превосходное косметические товары шопинга. Чтобы найти вашу любимую косметику и парфюмерию ламбре которые предлагаются по доступным ценам, делая покупки в e-lambre.com, Вы откроете для себя широкий спектр лучших продуктов. И наконец прочитать о самых последних тенденциях в уход за кожей, макияж и лицо, а затем купить продукты вам нужно посетить наш портал.

- За навчання, - за домашню роботу, - за хороші вчинки,
- За виконання доручень, - за те, що похвалив учитель ...
Скажіть.
Як можна заохотити?
 - Добрим словом - подарунком - грошима.
 За результатами анкети виділили такі заохочення.
Чи може тут простежуватися нерозумна батьківська любов? До чого вона може призвести? ( якщо за всі хороші вчинки заохочувати не тільки добрим словом). А який найнадійніший спосіб заохочення? ( добре слово, схвалення).
   Ось що про ваше заохочення написали діти. Мене хвалять, якщо я виконав домашні порученія. Мне дарують подарунки, якщо я зробив добру дело. Мне дарують гроші, якщо я отримав пятерку. Мне дозволяють довго грати в комп'ютер, багато гуляти, якщо я зробив уроки.
Мене хвалять, якщо я виконав домашні порученія. Мне дарують подарунки, якщо я зробив добру дело. Мне дарують гроші, якщо я отримав пятерку. Мне дозволяють довго грати в комп'ютер, багато гуляти, якщо я зробив уроки.
   Тепер поговоримо про наказаніі. Скажіте. За що ми караємо?
- За погане навчання - за невиконану роботу - за провини ( вдарив, розбив, лихословить, .... )
Головні причини покарання назвали.
Як можна покарати ?
 - Поговорити суворо - вдарити ( побити ) -щось заборонити ( мультфільми, солодке, гуляти , ..) - поставити в кут ( подумав над своєю поведінкою ) - змусити рано лягти спати - дати додаткові завдання ( почитати, повирішувати
).
   Способи покарання виявілі.
Можно сказати , що тут дорослий проявляє влада?
Як ви думаєте, який спосіб у вихованні буде надійним? (Самий надійний спосіб - переконати. Знайти час поговорити з дитиною. Всі інші способи швидкі ..)
Висновок: переконати дитину, що він неправий ( щоб при переконанні, спілкуванні дитина сам зрозумів ). Ось що про покарання думають самі діти.
Твори школярів: «Якби я був чарівником, я б робив удома без кутів.  Дітей часто ставлять у кут. Я це знаю ». « Якби я була чарівницею, я б заборонила б ремені. Коли дітей б'ють ременем це дуже боляче.  І тоді діти плачуть ». « Якби я був чарівником, я б зробив так, щоб не було батьків, або зробив би нових ». Ось так проявляються способи покарання у дитячих творах .
Прочитаємо ситуацію з життя.
Проблемна ситуація: Батьки постійно ставили хлопчика в куток за все провини.
Одного разу, будучи ще в 4 класі, він сказав своєму батькові: « Ще раз поставиш в кут, втечу до бабусі. З вами більше жити не буду! »
Чому стався конфлікт? - Незаслужене покарання - він уже дорослий ( подумати можна і сидячи на стільці ) - приниження гідності. Як з нього вийти?
Висновок: Найнадійніший спосіб - поговорити ( достукатися ). З мови деяких батьків не сходять слова: «Я що сказав ? », «Роби , що тобі кажуть! » І т. д. Це не просто слова. Це метод виховання. Батьки вважають, що їх справа наказувати, а дитина повинна коритися. Виявляючи свою батьківську владу, вони не думають про те, в силі їх слабкість: переконати дитину, бути доказовим набагато важче, ніж нав'язати свою волю, проявити владу і змусити його підкорятися батькам. Насильство і примус у вихованні приносять тільки шкоду.
Зовні підкорившись наказу, дитина залишається при своїй думці, а до вказівкам батьків тим більше неприязно, ніж більш відверто батьки насаджують свої вказівки, свою думку. Так у відносинах батьків і дітей відбувається відчуженість. Насильство і примус у вихованні позначаються і на характері дитини . Він стає нещирим, брехливим, звикає кривити душею, ховає своє справжнє обличчя. Так який же головний, самий надійний метод виховання?
Головний метод виховання - це переконання. А для цього говорите зі своєю дитиною, спілкуйтеся з ним, шукайте приклади підтвердження своїх думок, будьте тактовні, переконуючи його. Тоді ваші думки стануть його думками, ваші прагнення стануть його прагненнями. Так як заохочення і покарання йдуть найчастіше поруч у вихованні, я роздам вам пам'ятки, які можуть допомогти вам, у вихованні дітей.





Категорія: Допомога класному керівнику | Додав: Galka (28.10.2013) | Автор: Заохочення і покарання E
Переглядів: 787 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:14:47


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика