МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Україно! Ти для мене - диво! [2]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Розробки уроків » Україно! Ти для мене - диво!


Зарубіжна література 2 клас
Зарубіжна література 2 клас
Тварини теж уміють розважатися
метелики

Вільям Роско. «У метелика бал».
Читання для розвитку критичного мислення.
МЕТА: вдосконалювати навички читання віршованих творів, використовуючи вибіркове читання і читання в особах; формувати вміння аналізувати твори, уявляти образи дійових осіб, висловлювати своє ставлення до прочитаного, збагачувати словниковий запас учнів; активізувати й стимулювати пізнавальну діяльність учнівзаохотити учнів до формування оригінальних точок зору, дати змогу критично сприймати текст, допомогти робити висновки і доводити їх правоту; виховувати прагнення спостерігати за навколишнім світом.
ТИП УРОКУ: ознайомлення з новим твором.
МЕТОДИ: читання і перечитування, ведення бесіди за змістом прочитаного.

ХІД УРОКУ

І. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.
КОРОТКА ІСТОРІЯ НАПИСАННЯ ТВОРУ.
- Сьогодні ми з вами помандруємо туди, де лунає музика, де дами разом з кавалерами танцюють польку, мазурку чи вальс, туди, де яскраво світяться вогні, де сяють посмішки та лунає сміх. А поведе нас англійський вчений-ботанік Вільям Роско. Цей чоловік, який все своє життя присвятив вивченню рослин, дуже любив свого маленького сина Роберта і хотів, щоб синок виріс добрим, люблячим і вихованим. Жив він давно, книжок у той час майже не було, або коштували вони надто дорого. І батько вирішив зробити синові сюрприз – написав сам для нього віршовану казку і навіть синове ім′я використав при цьому. Робертові сподобався батьків подарунок і він похвалився ним серед своїх ровесників. Казочка припала до душі багатьом дітлахам і швидко набула популярності. І ось уже більше двохсот років її читають не тільки англійські діти, а й діти багатьох країн світу. А тепер і ми познайомимося з цим твором.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.

- Але перед читанням давайте з′ясуємо особливості віршованої казки. Що таке казка? Що таке вірш? А що таке віршована казка? Хто може бути головними героями казки? В чому їх особливість?

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
1. Робота над заголовком.
- Відкрийте підручники на с.383. Прочитайте заголовок казки. Отже, місце, де яскраво світяться вогні, де лунає музика, де пари танцюють мазурку, полонез, вальс чи польку, називається бал.
- А хто в казці запрошує на бал?
- А як ви думаєте, хто може бути гостями метелика?
- Під яку музику вони б танцювали: швидку чи повільну? веселу чи сумну?

2. Музична пауза.
- Послухайте фрагмент музичного твору. Чи міг би він звучати на балу? А що ви уявляєте під цю музику? (Звучить музика з кінофільму "Мой ласковый и нежный зверь")

3. Словникова робота.
Під час читання казки ви зустрінете такі слова:
Оповісник (той, хто про щось сповіщає, повідомляє), оселя, узлісся (край лісу), крислатий (багато гілок), чепуруни (чистюлі), утіха (забава, гра), канатоходець, ошатний (гарний, святковий), латаття, куцокрилий, цибатий (довгоногий), миттю, хутко (швидко).

4. Первинне ознайомлення з текстом. Читання казки вчителем і учнями.
- Чому цей твір – казка? Доведіть.

5. Перечитування твору. Читання ланцюжком.
- Прослідкуйте за появою у казці дійових осіб, постарайтеся їх порахувати. Запам′ятайте, як вони прибували на бал.

6. Фізкультхвилинка.

7. Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.
- Як хлопчик запрошував на бал? Зачитайте.
- Хто був оповісником?
- Де відбувався бал? Чи багато було тварин? Як про це сказано у творі?

Вправа «Чи уважний ти?»
Подивіться на малюнки (на дошці - малюнки із зображенням дійових осіб казки та інших тварин).Знайдіть зайві. Розташуйте в правильному порядку. Охарактеризуйте кожний з малюнків. Чи відповідають словам тексту, чи є відмінності і які?

- Як мурашка потрапила на бал?
- Кого привела мишка-норівка?
- Що мусив зробити равлик, щоб з′явитися на бал?
- Хто завис, як циркач?
- Як називалася пісня коника?
- Хто пішов танцювати й насмішив усіх?
- Хто засвітив ліхтарі?
- Хто сказав, що додому вертатися час?
- Так скількох тварин згадує Вільям Роско у казці?

8. Робота з ілюстрацією підручника.
- Яким рядкам тексту відповідає малюнок у підручнику?
- Якби ви були анімалістом, тією людиною, яка малює мультики, які фарби використали б для цього малюнка?
- А чи можна було б використати оці малюнки (ланцюжок на дошці) для створення мультика?

9. Характеристика дійових осіб. «Криголам».
1) Використайте вправу для імені хлопчика.
Р – озумний
О – рганізований
Б – лагородний
Е – нтузіаст
Р – ішучий
Т – овариський
2) Кому з дійових осіб яку рису характеру припишете? Не забувайте про обов′язкову наявність однакової букви і в імені, і в рисі характеру.
Мишка – милосердна.
Жук – уважний.
Бджілка – добра.
Равлик – акуратний.

10. Хвилинка творчості.
- Використайте японську поезію, складіть сенкан «Бал».
Бал.
Цікавий, веселий.
Танцювали, сміялися, веселилися.
Роберт запросив на бал.
Свято.

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.
Вербальне оцінювання

         Новости на сайте:

   Раз вас интересует информация о договорных матчах, то вы верно сделали, что зашли на нашу страницу! Мы обеспечиваем вам полноту и правдивость инфы. Вероятно, к вам поступали слухи из неформальных источников про то, собственно в области спорта нередко проводится практика – так-называемые договорные матчи на сегодня. Из этого можно сделать вывод, собственно итог забавы договорных матчей явен заблаговременно всеми заинтересованными личиками: и тренерами, и обладателями клубов, и соучастниками команд.



Категорія: Україно! Ти для мене - диво! | Додав: LuDaF (13.11.2012) | Автор: Тварини теж уміють розважатися E
Переглядів: 1990 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:15:31


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика