МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Хліб, як сонечко ясне [1]
Кривенька качечка [1]
У світі казки чарівно [2]
Мудрим ніхто не вродився, а навчився [1]
Не поспішайте розлучатися з казкою [2]
Хочеш бути щасливим - не будь лінивим [0]
Скільки цікавого відкривається тому, хто вміє спостерігати, придивлятись [1]
Ліс і струмочок [1]
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка [1]
Друзі пізнаються в біді [1]
Цей дивовижний пташиний світ [1]
Гвардії Савочка [1]
Зустріч з поетом [1]
урок читання 3 клас на тему Тарас Шевченко – України син [1]
Інтегровані уроки читання Дороге яєчко на Великдень [1]
Без трудів не їстимеш пирогів [1]
Осінні розваги [1]
Казки українських письменників Зайчаткова казочка [1]
Біблійна легенда Вавилонська вежа [1]
Слава хлібу [1]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » РОЗРОБКИ УРОКІВ З ЧИТАННЯ » Гвардії Савочка


Розробка уроку читання Гвардії Савочка
Розробка уроку читання у 4 класі
" Гвардії Савочка "

Мета: формувати навичку виразного та правильного читання; збагачу¬вати знання учнів про муж-ність народу в роки Великої Вітчизняної війни, участь у ній дітей; вчити переказувати твір із твор-чим завданням; вихо¬вувати повагу до захисників Вітчизни.
Обладнання: репродукція картини П. Козина «Земляк».
ХІД УРОКУ
I.    Організація класу
II.    Підготовка до сприймання нового матеріалу
—    Цього року, діти, Україна святкувала 65-ту річницю Перемо¬ги над фашистами. Задовго до перемоги настав той страшний день — 22 червня 1941 року, коли мирного, теплого літа на нашу прекрасну країну напала Німеччина. У цій страшній війні 1941-1945 рр. загинуло понад 27 млн людей. Україна втратила кожного шостого жителя. Тіль¬ки на території України було зруйновано 714 міст і 28 тисяч сіл, багато підприємств, культурних та історичних пам'яток.
Люди воювали і на фронті (солдати), і в тилу (партизани). У боях ги¬нули дорослі й малі. Але ми все витримали — і перемогли! Наш народ вів війну справедливу, вітчизняну (захищали свою Вітчизну від загарб¬ників).
Про події Великої Вітчизняної війни, про її страхіття та перемогу над фашистами написано безліч творів, складено пісні, знято художні та документальні фільми.
—    Які кінофільми про війну ви бачили?
—    Які твори читали?
—    Чи знаєте ви пісні, присвячені Великій Вітчизняній війні?
III.    Повідомлення теми та мети уроку
—    Поряд із дорослими боролися й діти. Багато дітей були на фрон¬ті і ставали вихованцями полків, маленькими солдатами, а дехто з них йшов допомагати дорослим у партизанські загони.
Про це написано безліч творів. Відомий український письменник Юрій Збанацький теж писав твори про події війни, тому що він сам у ро¬ки Великої Вітчизняної організував партизанський загін у Придеснянському краї. Але виданий зрадником письменник потрапив до рук фа¬шистів. У полоні він був дев'ять місяців і за цей період встиг пройти Чернігівську тюрму, концтабір, голод і тортури.
За сина-підпільника була страчена мати Ю. Збанацького. Від рук фашистів також загинув його рідний брат, якому було лише 14 років. Сильний духом письменник витримав тяжкі уда-ри долі.
Після війни він писав багато творів про мужність людей, які бороли¬ся за визволення своєї Вітчизни.
Сьогодні ми прочитаємо його твір «Гвардії Савочка».
IV.    Опрацювання оповідання Ю. Збанацького «Гвардії Савочка»
1. Словникова робота. Читання слів «буксиром».
•    Гвардійський кашовари окопчик
•    солдатський остовпіли з подиву казаночки
•    сержантська сьорбали хвацько.
2.    Пояснення слів.
Гвардійський полк — добірний військовий полк.
Радянська Армія — армія країни, яка називалася Радянський Союз, що об'єднувала 15 рес-публік, у тому числі й Україну.
3.    Читання тексту вчителем.
—    Коли відбулися події?
4.    Читання тексту учнями мовчки.
5.    Читання оповідання «ланцюжком».
6.    Аналіз змісту твору.
—    Де зупинився гвардійський полк?
—    Чому там не було людей?
—    Хто несподівано з'явився перед кашоварами? Що він попросив? Яку одержав відповідь?
—    Як до нього ставилися? За що його полюбили?
—    Як Савочці жилося у полку?
7.    Вправи для розвитку швидкості читання.
1)    Знайти слова в тексті: к..ш..в..р, ,.к..пч..к.., гв..рд..йц...
2)    Гра «Закінчіть речення»
Вони видавали...    Кашовари щедро...
Саме в цей час...    На плечі нашили.:.
8.    Читання за особами. Визначення дійових осіб.
9.    Фізкультхвилинка
10.    Творча робота.
Скласти розповідь від імені одного із солдат гвардійського полку.
11.    Робота в зошитах.
1    група — скласти план твору.
2    група — скласти розповідь про Савочку.
3    група — розповісти про своє ставлення до Савочки.
11.    Розгляд репродукції картини П. Козина «Земляк» (С. 32). Обго¬ворення.
V.    Підсумок уроку
—    Ми повинні пам'ятати про війну, щоб зберегти мир, про людей які ще живі після тих во-єнних років, про загиблих, щоб вшанувати їх ню пам'ять.
VI.    Домашнє завдання
1    група. Скласти твір-міркування за темою «Це потрібно не мертвим, це потрібно живим!».
2    група. Читати, переказувати оповідання, скласти розповідь за картиною.
3    група. Виразно читати оповідання, відповідати на запитання за його змістом.


        НОВОСТИ НА САЙТЕ:

   Наш сайт создан для тех, кому необходимо выполнить реферат, контрольную, курсовую или дипломную работу, презентацию. Вы можете купить курсовую работу в Москве недорого по следующим предметам, указанным на нашем сайте в разделе: дисциплины. А так же можете купить готовую дипломную или курсовую работу.



Категорія: Гвардії Савочка | Додав: LuDaF (16.06.2012) | Автор: Гвардії Савочка E
Переглядів: 4521 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:20:37


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика