Конспект уроку читання у 3 класі. "Кривенька качечка" (українська народна казка)
Тема: "Кривенька качечка" (українська народна казка) Мета: Удосконалювати навички швидкого, правильного, виразного читання; розвивати пам'ять, мислення дітей; виховувати доброту, чуйність. Обладнання: Таблиця складів із збігом трьох приголосних, таблиця Шульте, предметні малюнки. Хід уроку. I.Організація класу. - Дітки сядьте рівненько, вмостіться зручненько. II. Перевірка домашнього завдання. Наш урок не звичайний, а казковий. З нами буде вчитися чарівна качечка, вона несе не звичайні яєчка, а вчені. На кожному з них написане завдання до нашого уроку. Виберемо перше яєчко і прочитаємо що кому написано. - (Прочитай план до казки "Кирило Кожум'яка", перекажи її за планом) - Учні будуть читати свої плани до казки, а ми повинні визначити, хто склав план найбільш влучно. - А тепер будемо переказувати казку за планом. Виставлення оцінок. III. Вправи для формування навичок читання. - Зараз виберемо друге вчене яєчко і прочитаємо, яке завдання на ньому написане (Потренуйте свою увагу, пам'ять, язичок") - Щоб потренувати свою увагу гляньте на цю таблицю - Що у ній записано?
- Так, це цифри і букви. Ваше завдання: якнайшвидше віднайти цифри від 1 до 10. Кожну цифру необхідно показати указкою і назвати. - Я буду засікати час (10 с- високий результат). Другий учень повинен швиденько знайти, показати і назвати букви, що позначають голосні звуки (Юс) - У вас на парті листки із рядками букв. Там зашифровані слова. Ви повинні у кожному горизонтальному рядку закреслити однакові літери. адммдакрктушгтш (друг) тоодкмрмяуддкя (труд) яшщдщшдядспдорт (спорт) - Хто справиться з завданням подає сигнал зеленою карткою. - Щоб потренувати свою пам'ять вам необхідно уважно подивитися на ряд предметних малюнків, запам'ятати їх розміщення. - Я забираю малюнки - Хто може по порядку назвати предмети, які були на малюнках? - Переходимо до вправи на тренування язичка. - Згадаємо, які скоромовки ми вивчали. - Ви будете по черзі промовляти свою улюблену скоромовку, а ми із класом визначимо хто з вас найвиразніше, найчіткіше і найправильніше говорив. IV. Оголошення теми уроку. Виберемо з гніздечка наступне вчене яєчко. - Що на ньому написано? (Склади слова з роз сипанки)
див мал.1 та мал 2.
- Хто уже склав слова з розсипанки? - Отже, яку казку будемо вивчати на уроці? - Так, сьогодні ми познайомимось з казкою "Кривенька качечка". V. Робота над текстом. - Виймаємо з гніздечка ще одне яєчко. - Що на ньому написано? Прочитай. (Прочитайте казку "Кривенька качечка" мовчки, запам'ятайте незнайомі слова) - Починайте читати твір. Хто прочитає казку до кінця подасть сигнал зеленою карткою. - Які незрозумілі слова ви зустріли читаючи казку? - Хто може пояснити нам значення слова? VI.Перевірка рівня засвоєння змісту казки. - Прочитаємо, яке завдання нам підготовлене на наступному вченому яєчку. (Із перелічених варіантів відповідей на запитання виберіть правильний і запишіть) - Отже, перевіримо чи зрозуміли ви прочитану казку? Тестування. 1. Дід з бабою пішли в ліс 1) по гриби 2) по дрова 2. Чим дід з бабою обложили гніздечко? 1) травою 2) пір'ячком 3. З чого здивувалися дід і баба?
1) що у них прибрана хата 2) що у качечки уже ніжка не крива 4. Сховавшись за коморою дід і баба помітили 1) що багато людей у них господарюють 2) що дівчина ішла до криниці 5. Дід і баба 1) спалили гніздечко 2) не зізналися, що усе бачили 6. Дівчина 1) навіки залишилася у стареньких 2) полетіла з табунчиком качок Перевірка тестування (1.1, 2.2, 3.1, 4.2, 5.1, 6.2 ) записана на дошці Неправильні результати виправіть олівцем. Виставте собі оцінки самі. ] помилка -10 балів, 2 помилки - 8 балів, 3 помилки - 6 балів, 4 помилки - 4 бали, 6 помилок - 2 бали. - Підніміть руки у кого 10 б, 8 б, 6 б.... VII. Складання плану. Переказування казки. Виймаємо з гніздечка ще одне яєчко. - Що на ньому написано? (Складіть план до казки. Перекажіть казку за складеним планом) - Подивіться на ілюстрації до казки. - Чи можете ви придумати заголовки до малюнків? - Який заголовок ви б придумали до першого малюнка? - Один учень записує найкращий варіант, який вибрали учні, на дошці. - Придумайте назву до другої ілюстрації. Запишемо на дошці найкращий варіант. - Яку назву ви б дали третьому малюнку? Перепишіть з дошки план у зошит.
1. У ліс по грибочки. 2. Розмова дівчинки з качечками - подругами. 3. Чарівне перетворення. - Діти, а тепер ви повинні переказати казку. Переказувати будемо стисло. VIII. Читання тексту казки в особах. У нас у гніздечку залишилося уже мало яєчок. Вийміть наступне. - Прочитай, що на ньому написано. (Прочитайте казку в особах) - Назвіть головних героїв казки. - Розподілимо ролі у казці. - Починаємо читання. IX. Підсумок уроку. - Що написано на вченому яєчку? (Дайте відповіді на запитання) - Що у цій казці схвалюється, а що засуджується? - Як би ви поступили на місці дідуся і бабусі на початку казки? - Що би ви зробили, помітивши, що качечка перетворюється на дівчинку? X. Домашня робота. Останнє яєчко я виберу сама. Тут записано ваше домашнє завдання. - Уявіть собі, що ви потрапили у казку і можете її змінити. Напишіть продовження до казки: - Що було б, як би дід з бабою не спалили гніздечка? Намалюйте ілюстрацію до казки.
НОВОСТИ НА САЙТЕ:
Сегодня мы можем предложить своим клиентам песок карьерный москва всех
видов, как карьерный, так и речной, разнообразных фракций (крупности
частиц) и плотности.