МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Хліб, як сонечко ясне [1]
Кривенька качечка [1]
У світі казки чарівно [2]
Мудрим ніхто не вродився, а навчився [1]
Не поспішайте розлучатися з казкою [2]
Хочеш бути щасливим - не будь лінивим [0]
Скільки цікавого відкривається тому, хто вміє спостерігати, придивлятись [1]
Ліс і струмочок [1]
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка [1]
Друзі пізнаються в біді [1]
Цей дивовижний пташиний світ [1]
Гвардії Савочка [1]
Зустріч з поетом [1]
урок читання 3 клас на тему Тарас Шевченко – України син [1]
Інтегровані уроки читання Дороге яєчко на Великдень [1]
Без трудів не їстимеш пирогів [1]
Осінні розваги [1]
Казки українських письменників Зайчаткова казочка [1]
Біблійна легенда Вавилонська вежа [1]
Слава хлібу [1]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » РОЗРОБКИ УРОКІВ З ЧИТАННЯ » Зустріч з поетом


Урок позакласного читання 2 клас
Зустріч з поетом 
Урок позакласного читання, 2 клас

Мета: Познайомити учнів з дитячим поетом В.Н. Шаройко, з його життєвим та творчим шляхом. Розвивати вміння працювати в парах, викликати читацький інтерес.

Обладнання: дитячі книги В. Шаройко « Про тваринок та птахів ». Літопис – ХХ, 2011,Кмітливі діти, літопис – хх, 2010, картки, демонстраційні таблиці, декораційні маски, картки

Хід уроку

І. Психологічна підготовка « Давайте привітаємось»
 Давайте привітаємось,
Давайте усміхнемось,
Давайте в очки глянемо,
І нам тепліше стане.
    
    ІІ. Повідомлення теми. Мотивація навчальної діяльності  
             учнів.
    ІІІ. Створення учнівських груп:                                                          
1.    Пропонується учням вибрати картку з одним кольором і сісти за стіл з                       
      табличкою відповідного кольору.На картках наруковані слова для складання  прислів’їв
 
2.    Пропонується одному представнику з групи вибрати табличку для назви  групи:
                    «Читайлики», «Чомучки», «Пізнайки».

                3.  Повторення правил  роботи в групах

        ІІІ. Ознайомлення   з    планом роботи на уроці через
               мовну  розминку ( чистомовки ).
Читання з дошки (фронтальна робота)
    Ах, ах, ах,           – попрацюєм в  ……..(парах).
    В’я, в’я, в’я       –  складем  і прочитаєм  ……..(прислів’я).
    Йко, йко, йко    – зустріч з поетом …….(Шаройко)
    Ація, ація, ація – буде  в нас………..(інсценізація)
    Ща, ща, ща        – розпочнемо роботу з……(асоціативного
                                            куща)

        ІV. Робота над виконанням завдань уроку.
                 Учні в групах вибирають своє рішення і дають відповідь на дошці
                         
                         1.Асоціативний кущ.
       Групам запропоновані картки зі словами: бібліотека, знання, буквар, дошка, конкурс, Данилко, сонечко, крапка, читанка, навчання, поет, клас.

1.     Читання
2.    Складання прислів’їв

                      1.       Читання  -  найкраще навчання.

                     2.      Будинок без книги  - що день без сонця.

                      3.     Хто багато читає  -  той багато знає.

                      4.      Читання  -  віконце  у  великий  світ.
           
                                  5.        З книгою подружишся,  розуму  наберешся.

                     6.       Книга  -  твій друг, без неї, як без рук.

Зустріч (бесіда) з поетом

Як пишуться вірші.
       1. Короткий огляд –  знайомство з книжками В. Шаройка         «Про тваринок і птахів » -   26 книжка поета ,«Кмітливі діти».
   (ключові слова: автор, обкладинка, зміст, короткі відомості про  автора ).
       2.Запитання дітей поету.
3.    Інсценізація віршів.
 Кожній групі завдання - імпровізація: підготувати інсценізацію вірша з використанням декорацій (вірші в книжці В.Шаройка «Про тваринок та птахів»
 « Художниця » 
« Про курочку та півника »
« Зайчик »
2.Кращий читач загадок
             на с. 22-23 « Про  тваринок і птахів»
 ( Група готує кращого читача )

     Y. Підсумок уроку
   1. Рефлексія ( опора на Чистомовку).  
   Що сподобалося на уроці?
    2.Складання сенкану
 В кожній групі опорна таблиця:  групове складання сенкану.
              


Сенкан – вислів, що складається з п’яти рядків:
1.Слово – тема ( іменник )
2. Два прикметники ( означення теми)
3.Три слова – дієслова, що визначають дію, пов’язану з темою
4.Фраза з чотирьох слів ( розуміння теми або ставлення до неї )
5.Слово – висновок( синонім до теми )


Категорія: Зустріч з поетом | Додав: LuDaF (18.06.2012) | Автор: Урок позакласного читання E
Переглядів: 3524 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:08:02


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика