МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Допомога класному керівнику [95]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Допомога класному керівнику » Допомога класному керівнику


Листоноша
«Це він, це він - наш знайомий листоноша»

   Однією з виховно-освітніх завдань в середній групі є ознайомлення дітей з оточуючим їх світом, з суспільством, в якому діти живуть. Вирішення цього завдання здійснюється в повсякденному спілкуванні з дітьми як у побуті, так
і на заняттях, причому основна робота проводиться саме у повсякденному житті, а на заняття виноситься лише найбільш складний матеріал.

   Одним з головних методів ознайомлення дітей з навколишнім світом є спостереження, тому необхідно широко використовувати цільові прогулянки, цільові відвідування деяких об'єктів та екскурсії.

   В останні роки діти відчувають дефіцит спілкування з дорослими, тому багато уваги необхідно приділяти бесід і розмов з дітьми, під час яких вихователь не тільки закріплює знання про навколишній світ, а й формує у дітей позитивно-емоційне ставлення до того, про що він розмовляє з ними. Такі бесіди привчають дітей брати участь у колективному розмові, задавати питання, відповідати на них, слухати відповіді співрозмовників. Велике значення такий вид роботи має і для розвитку зв'язного мовлення: розмова з вихователем вчить дитину зв'язно розповідати про побачене, висловлювати свої думки закінченими реченнями, граматично правильно будуючи їх, погоджуючи в них слова.

         Новости на сайте:
    

     От душной погоды и летней жары спрятаться можно только в уютном и прохладном месте. Таким местом для Вам может быть Ваш офис или дом, если Вы установите у себя качественный кондиционер Тошиба. Кондиционеры Тошиба дарят ощущение свежести и прохлады в помещении, помогают чувствовать себя комфортно и легко, поэтому Вам стоит обязательно заказать кондиционер, если от летней жары Вам хочется убежать. Надеемся, что именно на нашем портале imperiales.ru Вы найдете кондиционер Тошиба на свой ​​выбор и приобретете его на выгодных условиях, получив при этом массу положительных впечатлений от осуществленной покупки и приятной сотрудничества с нами. Тошиба имеет статус транснациональной компании - производителя бытовой техники с большим ассортиментом продукции и разветвленной системой заводов по всему миру. Если же Вы хотите получить дополнительную информацию, которая поможет Вам разобраться с выбором кондиционера Тошиба, просто позвоните и наши консультанты качественно и детально проинформируют Вас о выбранном товаре, а также предоставят квалифицированный совет и поддержку.

   Велику увагу слід приділяти і основному виду діяльності дітей - грі. Дитина пізнає навколишній світ досить активно, прагнучи побачене, почуте втілити в життя.

   Зробити це він може в грі, тому що саме гра дозволяє здійснити те, що в реальному житті недоступне.

    Багато знання закріплюються дітьми під час трудової діяльності. Слід пам'ятати, що дитина живе в суспільстві, де всі люди трудяться, тому необхідно не тільки познайомити його з працею близьких людей, але і по можливості долучити до цієї праці, навчити дбайливо ставитися до всього, що його оточує.

   Велике значення при ознайомленні з навколишнім має читання творів художньої літератури (не тільки на заняттях, але і поза занять), заучування віршів напам'ять.

   Використовуючи різні засоби і методи ознайомлення дошкільників з навколишнім, слід пам'ятати, що зміст роботи з кожної теми необхідно ускладнювати поступово, постійно повертаючись до пройденого.

   Діти середньої групи продовжують знайомитися з працею дорослих, насамперед співробітників дитячого саду. Вихователь повинен підкреслити, що співробітники дитячого саду піклуються про дітей. Він нагадує, що в молодшій групі діти дізналися про роботу вихователя, помічника вихователя, медсестри. Дітей знайомлять з працею кухаря, працівників пральні.

    Крім цього, необхідно познайомити дітей з тими видами трудової діяльності за межами дитячого садка, результати якої їм знайомі і зрозумілі, наприклад листоноша, продавець.

    Основний метод ознайомлення з працею дорослих - спостереження. Тому в середній групі проводяться цільові прогулянки, цільові відвідування та екскурсії, під час яких бажано залучити дітей до посильної для них праці: акуратно скласти рушники в пральні, розглянути книги і т.д.

   Розповідаючи про працю людей, вихователь прагне викликати в дітях бажання допомагати дорослим у повсякденному житті: добре витирати ноги при вході в приміщення, тоді помічникові вихователя буде легше мити підлоги; чисто мито руки, тоді працівникам пральні буде легше відіпрати рушники і т.д.

   Вихователь організовує сюжетно-рольові ігри, в яких закріплюються знання про працю дорослих.

   Необхідно звернути увагу дітей на те, що від того, як людина виконуватиме свою роботу, залежить якість предметів, які нас оточують. Тому будь-яку роботу треба виконувати добре.

   Щоб зробити який або предмет, людина витрачає багато часу і сил, отже, до всього, що нас оточує, треба ставитися дбайливо.

Мета: Ознайомити дітей з працею листоноші: листоноша розносить кореспонденцію по домівках, розкладає її по поштових скриньках. Але спочатку він сортує кореспонденцію, надписує номери будинків і квартир. Виховувати в дітях почуття поваги до людей праці.

Ігрова завдання: відповісти на питання «Хто приносить листи нам?»

Виховні завдання: Формувати знання дітей про професії - листоноша, радість спілкування з ним, очікування зустрічі з листоношею; емоційний відгук на його важку працю, виховувати в дітях почуття поваги до людей праці

Освітні завдання:

    
Ознайомити дітей з професією - листоноша;
    
Продовжувати розвивати у дітей інтерес до праці дорослих.
    
Вправляти у використанні різних образотворчих матеріалів для сюжетно рольової гри - «Пошта»;

«Всі професії потрібні - всі професії важливі»

Занняття по ознайомлення з оточуючим

ПРАЦЯ ДОРОСЛИХ

«Пошта»

Мета. Ознайомити дітей з працею листоноші: листоноша розносить кореспонденцію по домівках, розкладає її по поштових скриньках. Але спочатку він сортує кореспонденцію, надписує номери будинків і квартир. Виховувати в дітях почуття поваги до людей праці.

Хід занять. Вихователь розсаджує дітей, як на звичайному занятті.

-Хлопці, сьогодні з поштової скриньки дитячого саду я дістала ось цей лист.

-А хто поклав його в поштову скриньку? (Почтальон.)

~ А вас додому листоноша небудь приносить? (Відповіді дітей.)

-Сьогодні ми з вами підемо на прогулянку і познайомимося з листоношею, подивимося, як він працює ..

Привітатися з листоношею, запитати його ім'я та по батькові і попросити розповісти про свою роботу.

Розповідь листоноші (з показом дій):

Якщо листоноша з якої-небудь причини не зможе розповідати, то вихователь домовляється з ним про те, що розповідати буде сам, а листоноша буде показувати і відповідати на запитання вихователя по ходу екскурсії.

    
Газети, журнали, листи привозять на пошту на машині. І
    
перш ніж рознести все по домівках, газети, журнали і листи
    
треба розкласти по Стопочки - листи в одну, журнали в ін
    
Як я дізнаюся, яку газету в яку квартиру покласти?
    
(Припущення дітей.)
    
Для цього на кожній газеті і на кожному журналі я олівцем пишу номер квартири. (Показує) коли все готово, можна завантажувати поштову сумку.
-Спробуйте підняти сумку. (Кілька дітей пробують підняти сумку.) Ну як, важка?
- А тепер ходімо зі мною. (Діти разом з вихователем і листоношею йдуть в найближчий будинок.)
-Зараз треба розкласти по поштових скриньках газети, журнали і листи. Я дивлюся на номер, написаний на газеті та журналі, і знаю, в яку квартиру що покласти, Ви зараз мені допоможете. (Листоноша дає дітям по черзі газету і показує, якою поштову скриньку її треба покласти.) На закінчення листоноша дякує дітей за допомогу.

Закінчуючи екскурсію, вихователь каже:

- Сьогодні, хлопці, ми познайомилися з працею листоноші.
Листоноша розносить по домівках листи, газети, журнали. Жителям це дуже зручно: не треба ходити на пошту. Праця листоноші дуже потрібний, але і важкий. Адже листоноша приходить на роботу
дуже рано, щоб встигнути розсортувати пошту. Сумка важка,
і ще треба бути дуже уважним, щоб не переплутати, в яку квартиру що покласти. Будинків у місті багато, і, звичайно, один листоноша не зміг би рознести газети, журнали і листи у всі будинки. Тому на пошті працює багато листонош.

С.Я. Маршак струм написав про листоношу:

Честь і слава листоношам! Стомленим, запиленим. Честь і слава листоношам! З товстою сумкою на ремені!
Давайте скажемо нашому листоноші «спасибі» за се працю і за її розповідь і попрощаємося.




Категорія: Допомога класному керівнику | Додав: Galka (19.05.2013) | Автор: Листоноша E
Переглядів: 1580 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:13:51


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика