МЕНЮ САЙТА
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
meta.ua
banner.ua
Особливості навчальної діяльності повільних дітей
Особливості навчальної діяльності повільних дітей
Шкільні труднощі повільних дітей довгий час залишаються без особливої уваги вчителя і батьків . Між тим , саме у таких дітей в переважній більшості випадків вже до кінця першого класу відзначається різке погіршення психічного здоров'я, виникають виражені труднощі письма і читання . Повільні діти - особлива група ризику , так як їх шкільні проблеми можуть бути пов'язані тільки з повільним темпом діяльності . Повільність - не хвороба , не порушення розвитку , це просто індивідуальна особливість людини , особливість нервової діяльності . Новости на сайте: Крановые
весы предназначены для измерения массы грузов в процессе их выгрузки и
погрузки краном. Данные весы представляют собой электронный
измерительный приспособление со встроенным крюком подъемного крана. Мы
предлагаем весы крановые цена которых Вас хорошо удивит, они
способные работать как в критериях закрытого строения, так и на свежем
воздухе. Покупая оборудование у нас вы получаете высококачественное
гарантийное сопровождение, которое окажет вам помощь сберечь время и
средства! Заказать и приобрести крановые весы у вас есть возможность на
нашем портале technotest.com.uа. Спеціалисты нашей фирмы окажут вам
помощь выбрать модель, оптимально подобающую для решения вашей задачки.
Якщо уявити собі , що кожну окрему дію виконується майже в 2 рази повільніше , то стає зрозумілим , чому повільний дитина пише у багато разів повільніше інших і чому так повільно читає . Повільний темп не можна оцінювати в категоріях «добре - погано ». Це особливість дитини , і з нею необхідно рахуватися , враховувати в процесі навчання .
Чи можна змусити дитину працювати швидше ?
Повільного дитини не можна змусити писати і читати швидше . З віком (якщо дитина не буде доведений до неврозу ) швидкість письма і читання збільшиться (у міру вдосконалення самої діяльності ). Проте у дітей з низькою рухливістю нервових процесів швидкість письма і читання завжди буде нижче , ніж у звичайних . На початковому етапі навчання не можна форсувати швидкість роботи . Квапити , підганяти такої дитини не тільки марно (швидше працювати він не буде , ефект виявиться зворотним ), але й шкідливо . Негативно позначається на стані повільного дитини обмеження часу на відпочинок . Це , у свою чергу , знижує працездатність , підвищує стомлюваність , що відразу ж позначається і на листі (погіршується почерк , з'являються помилки - пропуски , заміни , що не дописування , виправлення ), і на читанні - «губиться рядок », з'являються помилки читання , можливий ефект «вгадує » читання , виникають проблеми розуміння тексту , труднощі переказу . Повільний дитина насилу сприймає інформацію в дуже швидкому темпі . Слід звернути увагу на стан дитини , його скарги . Для повільного дитини всі шкільні навантаження стомлюючі . Тому після школи йому краще бути вдома , в спокійній обстановці . ГПД - не для повільних дітей .
При роботі з такими дітьми головна запорука успіху полягає в тому , щоб створити таку обстановку в школі і вдома , яка дозволила б дитині працювати в доступному для нього темпі , не квапити , заспокоювати , підтримувати і не забувати хвалити його , створювати всі умови для спокійної роботи і занять , звертати увагу на кожне успішно виконане завдання .
Категорія: Допомога класному керівнику | Додав: Galka (17.05.2013)
| Автор: Особливості навчальної діяльност E
Переглядів: 931
| Рейтинг: 5.0 /1
Планета
medianet
СТАТИСТИКА
Или Войдите под своим логином!
Вход
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА
directadvert.ru
Метрика