МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Допомога класному керівнику [95]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Допомога класному керівнику » Допомога класному керівнику


Особливості навчальної діяльності повільних дітей

Особливості навчальної
діяльності повільних дітей


       
Шкільні труднощі повільних дітей довгий час залишаються без особливої ​​уваги вчителя і батьків. Між тим, саме у таких дітей в переважній більшості випадків вже до кінця першого класу відзначається різке погіршення психічного здоров'я, виникають виражені труднощі письма і читання. Повільні діти - особлива група ризику, так як їх шкільні проблеми можуть бути пов'язані тільки з повільним темпом діяльності. Повільність - не хвороба, не порушення розвитку, це просто індивідуальна особливість людини, особливість нервової діяльності.

         Новости на сайте:

     Крановые весы предназначены для измерения массы грузов в процессе их выгрузки и погрузки краном. Данные весы представляют собой электронный измерительный приспособление со встроенным крюком подъемного крана. Мы предлагаем весы крановые цена которых Вас хорошо удивит, они способные работать как в критериях закрытого строения, так и на свежем воздухе. Покупая оборудование у нас вы получаете высококачественное гарантийное сопровождение, которое окажет вам помощь сберечь время и средства! Заказать и приобрести крановые весы у вас есть возможность на нашем портале technotest.com.uа. Спеціалисты нашей фирмы окажут вам помощь выбрать модель, оптимально подобающую для решения вашей задачки.

    Якщо уявити собі, що кожну окрему дію виконується майже в 2 рази повільніше, то стає зрозумілим, чому повільний дитина пише у багато разів повільніше інших і чому так повільно читає. Повільний темп не можна оцінювати в категоріях «добре - погано». Це особливість дитини, і з нею необхідно рахуватися, враховувати в процесі навчання.

Чи можна змусити дитину працювати швидше?

    Повільного дитини не можна змусити писати і читати швидше. З віком (якщо дитина не буде доведений до неврозу) швидкість письма і читання збільшиться (у міру вдосконалення самої діяльності). Проте у дітей з низькою рухливістю нервових процесів швидкість письма і читання завжди буде нижче, ніж у звичайних. На початковому етапі навчання не можна форсувати швидкість роботи. Квапити, підганяти такої дитини не тільки марно (швидше працювати він не буде, ефект виявиться зворотним), але й шкідливо. Негативно позначається на стані повільного дитини обмеження часу на відпочинок. Це, у свою чергу, знижує працездатність, підвищує стомлюваність, що відразу ж позначається і на листі (погіршується почерк, з'являються помилки - пропуски, заміни, що не дописування, виправлення), і на читанні - «губиться рядок», з'являються помилки читання, можливий ефект «вгадує» читання, виникають проблеми розуміння тексту, труднощі переказу. Повільний дитина насилу сприймає інформацію в дуже швидкому темпі. Слід звернути увагу на стан дитини, його скарги. Для повільного дитини всі шкільні навантаження стомлюючі. Тому після школи йому краще бути вдома, в спокійній обстановці. ГПД - не для повільних дітей.

    При роботі з такими дітьми головна запорука успіху полягає в тому, щоб створити таку обстановку в школі і вдома, яка дозволила б дитині працювати в доступному для нього темпі, не квапити, заспокоювати, підтримувати і не забувати хвалити його, створювати всі умови для спокійної роботи і занять, звертати увагу на кожне успішно виконане завдання.



Категорія: Допомога класному керівнику | Додав: Galka (17.05.2013) | Автор: Особливості навчальної діяльност E
Переглядів: 931 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:13:42


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика