Вы откроете для себя широкий спектр лучших продуктовБатьківські збори на тему: Заохочення і покарання
Поговоримо про виховання, обміняємося думками, зробимо певний висновок. І подивимося, що ж думають ваші діти про це, але пізніше. Хочеться
відзначити, що в сім'ях, де батьки невміло користуються у вихованні
дитини покаранням і заохоченням, рівень тривожності його набагато вище,
а результати навчальної діяльності набагато нижче. Ось про це наша сьогоднішня розмова. Скажіть. За що ми заохочуємо дитину? За результатами анкети проведений з дітьми ми ще раз прочитаємо головні причини заохочення.
Новости на сайте: Красота от LAMBRE является ведущим онлайн косметики и ароматов розничной торговли, предлагает превосходное косметические товары шопинга. Чтобы найти вашу любимую косметику и парфюмерию ламбре которые предлагаются по доступным ценам, делая покупки в e-lambre.com, Вы откроете для себя широкий спектр лучших продуктов. И наконец прочитать о самых последних тенденциях в уход за кожей, макияж и лицо, а затем купить продукты вам нужно посетить наш портал.
- За навчання, - за домашню роботу, - за хороші вчинки, - За виконання доручень, - за те, що похвалив учитель ... Скажіть. Як можна заохотити? - Добрим словом - подарунком - грошима. За результатами анкети виділили такі заохочення. Чи може тут простежуватися нерозумна батьківська любов? До чого вона може призвести? ( якщо за всі хороші вчинки заохочувати не тільки добрим словом). А який найнадійніший спосіб заохочення? ( добре слово, схвалення). Ось що про ваше заохочення написали діти. Мене
хвалять, якщо я виконав домашні порученія. Мне дарують подарунки, якщо
я зробив добру дело. Мне дарують гроші, якщо я отримав пятерку. Мне
дозволяють довго грати в комп'ютер, багато гуляти, якщо я зробив
уроки. Мене
хвалять, якщо я виконав домашні порученія. Мне дарують подарунки, якщо
я зробив добру дело. Мне дарують гроші, якщо я отримав пятерку. Мне
дозволяють довго грати в комп'ютер, багато гуляти, якщо я зробив
уроки. Тепер поговоримо про наказаніі. Скажіте. За що ми караємо? - За погане навчання - за невиконану роботу - за провини ( вдарив, розбив, лихословить, .... ) Головні причини покарання назвали. Як
можна покарати ? - Поговорити суворо - вдарити ( побити ) -щось
заборонити ( мультфільми, солодке, гуляти , ..) - поставити в кут (
подумав над своєю поведінкою ) - змусити рано лягти спати - дати
додаткові завдання ( почитати, повирішувати ). Способи покарання виявілі. Можно сказати , що тут дорослий проявляє влада? Як ви думаєте, який спосіб у вихованні буде надійним? (Самий
надійний спосіб - переконати. Знайти час поговорити з дитиною. Всі
інші способи швидкі ..) Висновок: переконати дитину, що він неправий (
щоб при переконанні, спілкуванні дитина сам зрозумів ). Ось що про
покарання думають самі діти. Твори школярів: «Якби я був чарівником, я б робив удома без кутів. Дітей часто ставлять у кут. Я це знаю ». « Якби я була чарівницею, я б заборонила б ремені. Коли дітей б'ють ременем це дуже боляче. І
тоді діти плачуть ». « Якби я був чарівником, я б зробив так, щоб не
було батьків, або зробив би нових ». Ось так проявляються способи
покарання у дитячих творах . Прочитаємо ситуацію з життя. Проблемна ситуація: Батьки постійно ставили хлопчика в куток за все провини. Одного разу, будучи ще в 4 класі, він сказав своєму батькові: « Ще раз поставиш в кут, втечу до бабусі. З вами більше жити не буду! » Чому стався конфлікт? - Незаслужене покарання - він уже дорослий ( подумати можна і сидячи на стільці ) - приниження гідності. Як з нього вийти? Висновок:
Найнадійніший спосіб - поговорити ( достукатися ). З мови деяких батьків
не сходять слова: «Я що сказав ? », «Роби , що тобі кажуть! » І т. д.
Це не просто слова. Це метод виховання. Батьки вважають, що їх справа наказувати, а дитина повинна коритися. Виявляючи
свою батьківську владу, вони не думають про те, в силі їх слабкість:
переконати дитину, бути доказовим набагато важче, ніж нав'язати свою
волю, проявити владу і змусити його підкорятися батькам. Насильство і примус у вихованні приносять тільки шкоду. Зовні
підкорившись наказу, дитина залишається при своїй думці, а до
вказівкам батьків тим більше неприязно, ніж більш відверто батьки
насаджують свої вказівки, свою думку. Так у відносинах батьків і дітей відбувається відчуженість. Насильство і примус у вихованні позначаються і на характері дитини . Він стає нещирим, брехливим, звикає кривити душею, ховає своє справжнє обличчя. Так який же головний, самий надійний метод виховання? Головний метод виховання - це переконання. А
для цього говорите зі своєю дитиною, спілкуйтеся з ним, шукайте
приклади підтвердження своїх думок, будьте тактовні, переконуючи його.
Тоді ваші думки стануть його думками, ваші прагнення стануть його прагненнями. Так
як заохочення і покарання йдуть найчастіше поруч у вихованні, я роздам
вам пам'ятки, які можуть допомогти вам, у вихованні дітей.