МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Виховні заходи [61]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Конспекти виховних заходів » Виховні заходи


Чарівниця вода
«Чарівниця - вода»
конспект заняття з екології



Програмні завдання:

Освітні:

* Уточнити і розширити знання дітей про воду, її властивості, ролі в житті людини і живих організмів, про форми й види води (ріки, моря, озера, океани, опади). Закріпити знання про різних станах води, кругообігу води в природі, про значення води в житті рослин, тварин і людини. Про те. що вода це «будинок» для багатьох рослин і тварин, необхідність охорони цих тварин та середовища їх проживання, про необхідність економно використовувати воду у побуті. Тренувати у дотриманні природоохоронних правил поведінки в природі.

         Новости на сайте:
    

     Продажа квартир Голосеевском районе давно стал превосходным бизнесом и методом не совсем только обрести личное жилье, но и выигрышно инвестировать вложения. Портал недвижимости dzerela.com.ua создан имея цель оказать вам помощь приобрести квартиру в Голосеевском районе, не расходуя на это большое количество времени и усилий. У нас Вы сможете выбрать и купить квартиры в голосеевском районе по любым Вашим требованиям. Наша информационная база квартир довольно великая, а благодаря комфортной системе поиска Вы отыщите нужную Вам недвижимость за несколько минут. Обращайтесь на портал недвижимости dzerela.com.ua. Мы поможем Вам правильно подобрать и приобрести жилплощадь в Голосеевском районе, которая Вашему бумажнику придется по вкусу.

* Ознайомити дітей з кругообігом води в природі.

Словникова робота: активізувати слова кругообіг води в природі, рідина.

Розвиваючі:

* Розвивати мова, мислення допитливість.

Виховні:

* Виховувати дбайливе ставлення до води як основному природного ресурсу; розвивати природну культуру.

Матеріал: Глобус, квітку-семицветик, посилка, плакат «кругообіг води в природі», картинки із зображенням водних тварин і рослин, стіл, обладнання під лабораторію; силуети крапельок.

Хід заняття.

1.Організаціонний момент.

Хлопці, подивіться, на підлозі у нас якісь мокрі сліди, хто до нас приходив. Підемо по цих слідах і побачимо (діти знаходять посилку). Нам надіслали посилку, а хто не зрозуміло. Що ж тут написано «Перш ніж розпакувати посилку, відгадайте загадку і дізнаєтеся від кого посилка»

Я і хмара, і туман

І струмок, і океан

Я літаю, і біжу

І скляній бути можу!

 
- Вірно від Чарівниці води, (дістаю з посилки записку, зачитую) «Здрастуйте, хлопці! Зовсім занудьгувала я в своєму водяному царстві. Так хочеться повеселитися, поговорити. От і вирішила запросити вас зі мною в подорож. Посилаю вам у подарунок чудовий квітка з чарівними пелюстками. Він вам допоможе, і я вас побачу і почую ». Хлопці, вам знайомий квітка, як він називається. Але щоб почати нашу подорож потрібно зірвати пелюстка і сказати заповітні слова (повторюють вірші). Діти зривають пелюстка.

1. Отруювати в космос, який нашу планету бачать космонавти з ілюмінатора корабля (блакитний). А ви знаєте чому блакитна? (Багато води.) Без води не було б життя на землі, наша планета була б

млявою пустелею.

- Для чого потрібна вода і кому? (Людині, тваринам, рослинам)-Навіщо вода рослинам?

 
-Як вони її отримують?

- Чи потрібна вода твариною?

- Чи потрібна вода людині?

 
- Вода - велика трудівниця і помічниця людини.

 
- Вода всіх миє. Вмиваються люди, вмиваються машини, приймають душ міста і вулиці. Без води не замісити тісто для хліба, чи не зробити ні папір для книг, ні тканину для одягу, ні гуму, ні ліки, ні цукерки - нічого без води не зробити.

2.Сриваем наступний пелюстка і опиняємося в лабораторії у крапельки. А це означає, що вам потрібно розповісти про властивості води, які знаєте і довести на дослідах. - Хлопці, візьміть склянку з водою і понюхайте. Чим пахне вода, або запаху немає? (Відповідь дітей)

 
Висновок: Вода не має запаху.

  
- Перед вами стоять дві склянки: один - з водою, інший - з соком. У обидві склянки покладіть трубочки.

- У якому з склянок вони видно, а в якому - ні? Чому? (Відповідь дітей) Висновок: Вода прозора, а молоко немає.

  
- Хлопці, спробуйте через соломинку воду. Чи є у неї смак? - Коли людина хоче пити, то з задоволенням п'є воду і, щоб висловити своє задоволення, говорить: «Яка смачна вода!», Хоча насправді її смаку не відчуває.

 
- Для порівняння спробуйте через соломинку сік.

Висновок:

У води немає смаку.

 
- Перелийте воду в порожню склянку. Чому вода ллється? (Відповідь дітей) - Якби вода не була рідкою, вона не змогла б текти у річках і потічках, не текла б з крана. Оскільки вода рідка, може текти - її називають рідиною. (Діти пересідають)

 
- Нагадаємо зайцеві властивості води. (Відповіді дітей)

Висновок

Вода - рідина, у якої немає кольору, запаху.

3. - Пора вирушати далі. (Зриваю пелюстка, включаю музику із записом дощу).

- Чуєте, хіба взимку буваємо дощ, та це чарівниця вода розмовляє з нами дощем. Ви вже напевно скучили по дощу, ви його не тільки почуєте, але і побачите. (Показую досвід «Дощик». Збризкую губку водою і питаю, ллється чи вода з губки? Даю помацати. Куди робити вода губка її ввібрала, крапельок для неї занадто мало. Повторюю. Потім опускаю губку в деко з водою, перевертаю і піднімаю.)

- От і пішов дощ. Губка вся промокла, не змогла вже більше запасати - тримати в собі воду, ось вона і почала капати з неї. Так само і в природі, маленька хмаринка як губка запасає в собі воду, вбирає, зростає, темніє. Крихітні крапельки в хмарі зливаються, тяжчають. Туча тримати їх вже не може і вони падають вниз, проливаються дощем.

Фізхвилинка

Над водою летять стрижі, (Руки в сторони.)

Під водою пливуть йоржі, - (Пріселі.)

Пливе човник-краса -

Розписні вітрила. (Руки зчеплені в замок перед грудьми, плавні рухи тулуба.)

4. -Що-то сиро стало, промокли ми почекаємо, зриваємо ще одні пелюстка і летимо до сонечка, воно нас зігріє, обсушить, приголубить. Прилетіли стало так тепло і весело, відчуваєте. Але куди ж це вода поділася, стала невидимою. легкою. Відлетить, зникне і залишимося ми без води. Чи так це? . Вода не зникає, а тільки перетворюється з одного стану в інший і подорожує по колу. Давайте пограємо, ви всі будете крапельками, дождинка і підете в веселу подорож. Де ж збираються крапельки дождинки? (У хмаринці). Ось матінка-хмаринка (виставляю її на дошку). Зібралися крапельки разом і рушили з хмаринки в дорогу на землю веселим дощиком. Напоїли землю, квіти, траву, пострибали, пограли. За нудно їм стало грати за одинаки, зібралися вони разом і потекли спочатку маленьким струмком, а потім великою рікою у моря, в океани. Але тут прийшло сонечко (виставляю сонечко). Стали крапельки від сонячного проміння маленькими-маленькими, легкими-легкими потягнулися вони вгору і знову повернулися до мами - хмаринці.

- А тепер, крапельки, розкажіть мені як ви подорожували, що робили?

- Як називаються такі рухи крапельок води по колу? (Кругообіг)

 
-У будинку «природа» ми знайшли воду, як би вона нами в хованки не грала.

  
5. Зірвемо наступний пелюстка і пошукаємо воду в наших будинках, чи є вона у нас.

- Звідки ми з вами беремо воду? (Із крана, з колодязя)

  
- А як вона потрапила до нас у дім? (По трубах)

 
- А в трубі звідки? (З річки)

 
- Ви бачили, яка вода в річці? (Каламутна, брудна)

 
- Яку воду можна пити? (Чисту)

- Навіщо відкривати і закривати крани? (Потрібно берегти воду)

- Вірно, це тільки здається, що вода сама тече з крана. Для цього витрачено багато праці. Ми щодня користуємося цією водою, а вона все тече, не кінчається. Вода з водоймищ спочатку очищається, потім потрапляє в труби і до нас додому через кран. Ті крапельки, якими ми миємо руки, плавали в річці, потім людина направив їх до труби. До води треба ставитися дбайливо, не залишати без потреби відкриті крани. Воду треба берегти!

6. - Зірвемо ще один чарівний пелюстка, і ми з вами опинилися па березі дивно красивою річці нашого міста. Як вона називається? (Волга)

- До неї ви дуже часто приходили. А ви знаєте мешканців нашої великої ріки Волги? (Діти називають)

- А вони можуть жити де-небудь на суші? Чому?

- Хлопці, а вчені говорять, що всі вони потрібні один одному. Чи правда це?

(Діти розповідають). Навіщо на річці комар? Він такий докучливий, кусається? Уявіть, що на нашій річці зникли всі комарі. Що буде? . Чи можна когось прибирати? Вірно немає, річка це спільнота, всі тут живуть спільно, всі один одному потрібні.

- А людина цього співтовариства потрібен? (Ні, річка може жити без людини). Чи може людина прожити без річки? (Ні) Що дає людині річка, як йому допомагає? (Відповіді)

- Подивіться, до нас гостя (на дошку розміщую брудну крапельку).

 
- Тільки вона чомусь сумна, треба запитати. Каже, що вода в річці стала брудна, каламутна, крапелька навіть не бачила своїх ручок і ніжок, раніше вона була чистою і прозорою, а стала брудною. Чому?

Як зробити річку чистою?

Чиста вода - це чудовий подарунок. На жаль на землі її стає все менше і менше. Ми люди повинні бути вдячні річках за чисту воду, яку вони нам дають і платити речкам хорошим і дбайливим ставленням.

7. Ну от і залишився на нашому квітці один - єдиний пелюстка, що ж нам побажати?

Як ви думаєте, хто ж більше потребує цього пелюстці, напевно річка і її жителі. Відірву пелюстка і скажемо свої добрі побажання річці і вони обов'язково збудуться.

 
Підсумок.

 
- Про що говорили на занятті? .

- Що було цікавого? - Чим займалися?

Ви чули про воду?

Кажуть, вона скрізь!

В калюжі, в море, океані.

І у водопровідному крані,

Як бурулька, замерзає,

У ліс туманом заповзає,

На плиті у нас кипить,

Пором чайника шипить.

Без неї нам не вмитися, Чи не наїстися, не напитися!

Смію вам я доповісти;

Без неї нам не прожити.

Ось з цього її і називають чарівницею. Вона то дощ, то сніг, то спокійне озеро, то бурхливе море, то м'яке хмара, то твердий лід або гаряча пара. Ось яка вона різна! - Хлопці, ви всі сьогодні були молодці. Мені сподобалося з вами працювати.
Спасибі!




Категорія: Виховні заходи | Додав: Galka (05.06.2013) | Автор: Чарівниця вода E
Переглядів: 3268 | Рейтинг: 5.0/2
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:09:47


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика