Тип проекту : дослідницько - творчий. Учасники проекту: вихователь, учні 4 класу, батьки.
Мета проекту: показати значення правильного харчування для збереження здоров'я .
Проблеми: збереження і зміцнення здоров'я.
Новости на сайте:
Для улучшения обучения математике вашего ребенка, было бы разумно, чтобы рассмотреть вопрос о водопользовании услугами математика репетитор, требуется репетитор по математике москва посетите наш портал rus-repetitor.ru. Является ли это хорошая инвестиция будет зависеть от индивидуальных потребностей ученика, и степень их энтузиазм, чтобы преуспеть в математике. Наши преподаватели математики предоставят вам необходимую вам помощь в надвигающимся экзаменов.
Значення
харчування у життєдіяльності людини відображає вираз Людвіга Андреаса
Фейєрбаха (1804-1872) : « Людина є те, що він їсть », що підкреслює
виняткову роль харчування у формуванні та тіла, і поведінки людини. Характер харчування має великий вплив на фізичний розвиток людини, особливо в дитячому та підлітковому віці. Близько
половини петербурзьких дітей шкільного віку не отримують повноцінного
гарячого обіду , а 10 % школярів - гарячого харчування взагалі. Школяр повинен щодня вживати не менше 200-250 г молочних продуктів. На ділі ж наші школярі отримують вітамінів набагато менше. Звідси нестача кальцію, і як наслідок - погані зуби, рахіт, захворювання опорно - рухового апарату . За останні 100 - 150 років наш раціон змінився до невпізнання. Готувати стало легше, а перетравлювати важче. Ми
п'ємо порошкове молоко, заварюємо окропом сухе картопляне пюре,
готуємо каші - п'ятихвилинки, підтримуємо сили енергетичними напоями,
їмо різні консерви, втамовуємо голод хід - догами і гамбургерами. Смачно - так! Корисно - ні! За
оцінками фахівців, кожен п'ятий сучасна дитина страждає на гастрит,
виразку або іншими серйозними захворюваннями шлунково - кишкового
тракту.
Завдання проекту:
Проаналізувати щоденне харчування учнів. Звернути увагу батьків на планування повноцінного раціону своїх дітей. Виробити
у школярів негативне ставлення до газованих напоїв, солоним сухарикам,
чіпсам, шоколадним батончикам, картоплі фрі та до інших шкідливих
продуктів. Показати важливість здорового харчування.
Форма проведення підсумкового заходу проекту: валеологічний дозвілля.
Назва ігрового заходи проекту : «Ми за здоровий спосіб життя». У ході роботи всі учні були зацікавлені тематикою проекту, проявили допитливість і стійкий інтерес до проблеми. До реалізації проекту підійшли відповідально і творчо. Хлопці працювали індивідуально та в групах . Ними
були представлені такі роботи , як газети « Про смачну і здорову їжу »,
«Хліб - усьому голова», плакати про вітаміни, овочах і фруктах. Спільно з батьками діти придумували рецепти вітамінних страв і розповідали про їх корисні властивості. Було проведено конкурс на кращий малюнок на тему «Азбука здорового харчування ». Також учні підготували повідомлення та реферати «Харчування сучасного школяра». Свої роботи в кінці проекту представляли і захищали. Автори кращих робіт були нагороджені фруктами. Учень написав твір «Здорове харчування в моїй родині », де з мамою
поділився зразковим здоровим меню зі своєї сім'ї на один день. Учень оформив барвисто загадки в картинках. Учень представив однокласникам вікторину «Харчування і твоє здоров'я ».
1.Гіпократ сказав: « Ваша їжа повинна бути ліками , а ваші ліки повинні бути їжею ». До якого овочу можна віднести це висловлювання? ( До капусти білокачанної ).
2.Какой вітамін допомагає нам попереджати простудні захворювання? ( Вітамін С).
3.Какие фрукти містять найбільше вітаміну А? ( Абрикоси, персики)
4.Який бур'ян містить багато вітамінів і вживається в їжу ранньою весною? ( Кропива ).
5.Чому хліб грубого помелу корисніше тістечка? ( У висівках міститься вітамін В).
6.Какое захворювання розвивається у дітей при нестачі вітаміну В? ( Рахіт ).
7.Плоди якого чагарнику називаються « природними полівітамінами? ( Плоди шипшини ).
8.У якому овочі каротину (провітаміну А) більше, ніж у моркві ?).
9.Какой вітамін у великій кількості міститься в насінні бобових рослин, особливо в сої? ( Вітамін В).
10.Ето овоч, зростаючий як бур'ян на городах, є джерелом вітаміну С. Що за овоч? (Корінь хрону).
Черенкевіч Дарина запропонувала однокласникам ігрові завдання для « Вітамінної ярмарку».
Кожній команді пропонується з набору овочів і фруктів, зображених на картинках, вибрати овочі та фрукти, що містять вітаміни. Необхідно обгрунтувати свій вибір. Команда отримує набір карток із зображенням дикорослих рослин. Необхідно вибрати їстівні, вітаміновмісні і запропонувати, як можна використовувати, в яких блюдах. Команда отримує завдання: вигадати рекламу овочевого рослини з урахуванням його користі, вмісту вітамінів.
Хлопці в групі інсценізували вірш про дівчинку, яка погано їла.
Автор: Юля погано їсть, нікого не слухає. Мама: З'їж яєчко, Юлечка! Юля : Не хочу. Мамулечка. Мама: З'їж з ковбаскою бутерброд. Автор : Прикриває Юля рот. Мама: Супік? Юля : Ні! Мама:котлетки? Юля :Ні! Автор : Холоне Юлечкін обід. Мама: Що з тобою, Юлечка? Юля : Нічого, мамусю. Бабуся: Зроби, онучка, ковточок, проковтни ще шматочок, пожалій нас Юлечка! Юля : Не можу, бабулечка! Автор : Мама з бабусею в сльозах, тане Юля на очах! З'явився дитячий лікар Гліб Сергійович Пугач. Доктор : Немає у Юлі апетиту ? Тільки бачу, що вона, безумовно, не хвора! Я скажу тобі, дівчино : «Все їдять - і звір, і птиця. Від зайчат і до кошенят, все на світі є хочуть! » Автор :Попрощався з Юлею лікар Гліб Сергійович Пугач. І сказала голосно Юля Юля : Нагодуй мене, бабуля ! Також вихователем проводилася в ГПД бесіда «Щоб людина була здоровою ». Оформлено на дошці: Щоб бути здоровим, треба харчуватися різноманітною їжею . Вихователь: Для всіх організмів необхідне живлення. Навіщо людина їсть? Відповіді дітей Вихователь: Що трапляється з людиною, коли він голодує? Відповіді дітей Вихователь: Якщо людина довго не їсть, його організм починає витрачати речовини, які у вигляді запасів знаходяться в тілі. Людина худне. Без їжі людина може прожити близько місяця. Без води - 3-4 діб. Робимо висновок - людині необхідно харчуватися. Вихователь: Згадайте хлопці, що ви їли вчора за сніданком, обідом, вечерею. Відповіді дітей Вихователь:
ми харчуємося різноманітною їжею не тільки тому, що одноманітна їжа
набридає, але й тому , що людині для життя необхідні різні поживні
речовини. Ці поживні речовини знаходяться в різних продуктах харчування. Продукти можна розділити на 2 групи: тваринного і рослинного походження. Наведіть приклади. Відповіді дітей
Вихователь: Людина вирощує культурні рослини і розводить домашніх тварин. У всіх продуктах харчування є певні групи речовин : білки, жири, вуглеводи, мінеральні солі, вітаміни. Вихователь: Хлопці, яке ваше найулюбленіше блюдо, і яку користь людині воно приносить (як ви думаєте). Відповіді дітей Вихователь: Для того щоб бути здоровим, треба харчуватися різноманітною їжею, а також дотримуватися гігієни харчування. Поясніть прислів'я ( оформлено на дошці ) : «Хвороби з чистотою ворогують ». Відповіді дітей Вихователь: На забруднених руках, на забруднених овочах і фруктах є мікроби. Під час їжі ці мікроби потрапляють в організм людини. Щоб цього не відбувалося потрібно пам'ятати і виконувати правила. Назвіть, які ви знаєте? Відповіді дітей Вихователь : Для того щоб людина була здоровою, одним з головних критеріїв є правильне харчування, гігієна харчування.
Захід закінчився чаюванням Робота над проектом носила позитивний характер, учні зробили для себе правильні висновки про користь здорового харчування.