Виховання у школі має йти тільки через спільну діяльність дорослих і дітей, дітей один з одним. Тільки так можливо привласнення (а не просто впізнавання) дітьми цінностей. При
цьому виховання принципово не може бути локалізовано або зведено до
якого-то одному виду освітньої діяльності, але має пронизувати собою всі
види: навчальну і позаурочну діяльність. Позаурочна
діяльність ставить своєю метою насамперед розвиток особистості учнів, у
відповідності до вимог ФГОС організовується за різними напрямами
(спортивно - оздоровче, духовно - моральне, соціальне ...). У
ФГОС виділено новий результат «випускник отримає можливість навчитися»,
результативно діяти в нових ситуаціях, витягувати з власного досвіду
нові знання, самостійно використовувати раніше накопичені знання і
вміння.
Новости на сайте:
Toyota-lexus-club.ru неофициальный форум Toyota. Этот сайт не связан каким-либо образом с Toyota или любой из его дочерних компаний, тойота 4 4 форум наша цель заключается в обеспечении владельцев Toyota информационная розетка - средство для общения с другими владельцами Toyota. Это просто сообщество, где болельщики и владельцы могут получить нужную информацию для настройки и общие дискуссии по что-нибудь о Toyota. Вы найдете ответ почти на любой вопрос о вашем Toyota в этом форуме. Если нет, то просто присоединиться и спросить! У нас есть много желающих членов экспертной только и ждут, чтобы ответить на ваши вопросы.
Зміст
діяльності учнів у позаурочний час має бути спрямоване на тренування і
розвиток УУД.
Усвідомлення
унікальності своєї особистості, яка володіє індивідуальними
особливостями, визначеними інтересами, симпатіями і цінностями;
Уміння давати оцінку своїм діям;
Орієнтуватися в людських якостях, усвідомлення значущості таких моральних категорій, як добро, краса, істина;
Усвідомлення себе громадянином (знання своїх основних обов'язків і прав, уміння діяти в групі і на благо групи)
Вміння висловлювати свою власну думку.
Однією з форм позаурочної діяльності є ігрова діяльність. Ігрове
спілкування виявляється потужним виховним засобом, тому що дозволяє
педагогу здійснювати різноманітні маневри в полі особистісного
спілкування. Гра виступає як лабораторія, засіб пізнання і розвитку. На
уроці вчитель часто використовує ігрові прийоми, але для нього гра -
яскрава «обгортка» навчального матеріалу, гра є одним із засобів
вирішення навчального матеріалу, на уроці відбираються такі гри, які не
виведуть учня з під контролю, що не захоплять його настільки, щоб вони не перемикаючись з уроку на гру. У позаурочній діяльності вихователь може запропонувати хлопцям гру - ігрове заняття. В даному випадку все простір заняття займає ігровий сюжет, з ігровими правилами і ігровий логікою розвитку подій. А все предметні знання, вміння і навички виступають ігровими засобами. Без
них діти не можуть і кроку зробити в ігровому просторі, не можуть
вирішити свої ігрові завдання, і все ж Її Величність Гра виступає на
такому заняття метою, а УУД - засобом. Для
дитини це дуже важливо з точки зору розвиваючого навчання: не життя
заради освіти, а освіта заради життя і діяльності і самопізнання. У
представленому ігровому занятті «Зачароване серце» ігровий сюжет
виступає обрамленням, загальним тлом, на якому вирішуються розвиваючі
завдання, формуються УУД.
Мета: Згуртування класного колективу, розвиток емоційних стосунків між дітьми та педагогами.
Завдання: формування УУД у позаурочній діяльності. Особистісні:
формувати інтерес до способу вирішення і загальним способом дії,
здатність судити про причини свого успіху, прагнення до придбання нових
знань і умінь. Регулятивні: формувати вміння планувати роботу, складати план і послідовність дій. Комунікативні:
формувати вміння планувати загальні способи роботи, вміння слухати
співрозмовника, здійснювати взаємоконтроль і взаємодопомога.
Розвивати творчий досвід виступів.
Технологія
У другій половині дня була прочитана вихователем казка Г.Х. Андерсена
«Снігова королева», переглянутий художній філь, хлопці вчилися складати
слова з запропонованих літер, пробували інсценувати уривки з казок, на
уроках «Світ діяльності» знайомилися з правилами роботи в групах. До
гри вихователем підготовлена презентація, оформлено «листа» від
снігової королеви, план дорозі в казку, заготовлені всі атрибути до гри.
Діти дізнаються, що снігова королева зачарувала їх вчителі і перетворила його в людини з крижаним серцем. Якою є людина з крижаним серцем? Дітям належить це побачити і відчути. Діти пройдуть різні випробування, і в разі успіху серце вчителя буде поступово розморожувати. Запропоновані хлопцям випробування зажадає від них, насамперед вміння домовлятися один з одним. У
ході гри, після подолання дітьми кожного випробування, «серце» вчителя
поступово відтає, одночасно відбуваються зміни в його поведінці. І коли все виявляється позаду, вчитель врятований, настає справжня радість для хлопців. Недаремно вони трудилися. Виявляється, разом вони можуть багато чого подолати.
Хід ігрового заняття
Ведучий: Доброго дня, хлопці, як ви вважаєте, що сталося з нашою улюбленою вчителькою, я її сьогодні не впізнала. Як ви думаєте, чому посмішка зникла з її обличчя? (Відповіді хлопців)
На столі ведучий - вихователь виявляє «лист від Снігової королеви» Вихователь дає прочитати лист групі хлопців по черзі. Ведучий: У М. Ф. стало крижане серце. Якою є людина з крижаним серцем? (Відповіді хлопців) Ведучий: можемо ми допомогти вчительці? Вирішуйте. (Відповіді хлопців) Ведучий:
Перш ніж відправитися в казку необхідно розбитися на команди,
подивіться уважно, по класу розкидані осколки чарівного дзеркала синього
і блакитного кольору. (Хлопці знаходять «осколки» і розбиваються на дві команди) Придумайте назву команди і виберете відповідального. Перш ніж вирушити в дорогу, треба перевірити, як Ви знаєте казки.
Кожна команда витягує листок із завданням.
Назвіть автора казки «Казка про мертву царівну і сім богатирів», назвіть кличку собаки богатирів?
Назвіть автора казки «Олов'яний солдатик», скільки у солдатика було братів? (На столах лежать книги із закладками, хлопці можуть знайти відповіді на питання в книгах) Ведучий: зачитайте уривки в книгах.
Остання перевірка:
Назвіть по черзі: (Перша команда) - негативних казкових героїв (Друга команда) - чарівні казкові предмети. Відповіді не повинні повторюватися, як цього домогтися я Вам не скажу, здогадайтеся самі. (Відповіді хлопців)
Ведучий: Молодці! Казки Ви знаєте, можете домовлятися один з одним. Пора в дорогу, а допоможе нам потрапити в казку план. (Хлопці розглядають план) Що Вам зараз зустрінеться на шляху? - Пустеля. - За допомогою якого чарівного предмета Ви перетнете пустелю? - «Килим літак»
Проводиться гра - естафета.
У хлопців по дві клейонки-килими літаки. Спочатку
всі повинні встати на один «килим літак», потім я Вам дам другий
«килим», і Ви повинні покласти його вперед, у напрямку до Чарівній
країні, і перебратися на неї так, щоб всі могли вміститися. Так ви будете просуватися до кінця коридору.
Ведучий: Подивимося на план. Попереду дві гори. Кожна
команда спускається з гір, тримаючись за руки парами, щоб з гір все
спустилися без травм, потім на плані у нас лісу, не відпускайте рук один
одного, не загубіться у лісі. Ну, ось ми і в казці. (Хлопці дійшли до актового залу)
(Звучить тривожна музика) Хлопці бачать свою вчительку, що сидить на стільці, вона ні на кого не реагує.
Ведучий просить хлопців сісти за заздалегідь приготовані столи для кожної команди.
Ведучий: подивіться, яке серце стало у вашого вчителя. (Показує на ватман, де намальовано біле крижане серце, «розбите» на осколки.) Розтопити серце можна, долаючи різні перешкоди. По мірі виконання завдань серце поступово буде розморожувати, і набувати справжній колір. Готові врятувати свою вчительку? (Відповіді хлопців)
Перше завдання - Казкова пошта.
До Снігової королеви потрапили телеграми, подумайте, хто автор цих телеграм?
До ведучого підходить представник від кожної команди і витягує по три «телеграми». У групах проходить читання, обговорення. Через п'ять хвилин кожна команда по черзі читає «телеграму» і називає відправника.
Пам'ятай, все зникне рівно опівночі, коли годинник проб'є 12.
Лисиця зайняла мій будиночок, а мене вигнала. Допоможіть!
Знайшла грошики, купила самовар, запрошую до чаю.
Коли всі «телеграми» упізнані, хлопці отримують по одному червоному «уламку» і приклеюють його на крижане серце. Ведучий просить звернути увагу на зміну в поведінку вчителя.
Друге випробування - «В гостях у Кота у чоботях»
Проводиться гра на увагу.
Ведучий: Хлопці, згадайте, який був у казці Кіт у чоботях, перерахуйте його якості характеру. Одним з його якостей було - увага. Ви
любите завдання «знайди в картинках відмінності», зараз ви також будете
шукати три відмінності, які відбудуться всередині команди. Першу команду я попрошу встати в шеренгу, а друга уважно подивіться на хлопців, а тепер відверніться. Хлопці першої команди повинні помінятися місцями, що - то поміняти в своїй зовнішності - внести три зміни. Хлопці другої команди знаходять «що змінилося», потім команди міняються ролями.
Після гри команди отримують «червоний уламок».
Ведучий: Яке слово становив Кай у палаці Снігової королеви?
-Вічність. (Відповіді хлопців)
Третє випробування - «Склади з слів слово»
Кожна команда отримує лист з літерами, такими як на екрані.
Необхідно скласти з букв одне слово або дещо не менше 6 слів з трьох і більше букв.
Літери, з яких необхідно скласти слова.
Про Т Про До В Д О С В
В Б Ш О С О Л Е В Т
На
«крижане серце» наклеюється черговий червоний осколок, вчитель
продовжує «відтавати», ведучий звертає увагу на ці зміни, хвалить дітей
за їхні старання.
Четверте випробування «Предмети із скрині»
З
«скрині» представники кожної команди витягують по одному казковому
предмету, після обговорення команда називає казки, де можна зустріти ці
предмети.
Казкові предмети зі скрині: Цибуля, Дзеркало, Яблуко, Голка.
П'яте випробування «Інсценування уривка»
Відповідальні від кожної команди отримують по конверту з уривком з казки «Лисиця, кіт і півень», «Заєць і лисиця» Хлопцям пропонуються маски героїв казок. Після підготовки хлопці показують свої інсценування.
Шосте випробування «Намалюй весну»
Хлопцям пропонується всією командою намалювати один малюнок, на якому вони по черзі будуть малювати свої доповнення до картини.
Під час представлення своїх картин кожна дитина розповість, який ознака весни він намалював.
Після представлення картин команди отримують останній червоний осколок. «Крижане серце» вчительки відтануло, вона знову може посміхатися і радіти своїм учням.
Ведучий: Скажіть, хлопці, що допомогло Вам чар свою улюблену вчительку? Ведучий просить відповісти всіх по черзі. (Відповіді хлопців)
Ведучий запрошує всіх хлопців і вчительку у веселий хоровод. Після спільного танцю всі проходять в клас, де всіх чекає спільне чаювання.