МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Виховні заходи [61]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Конспекти виховних заходів » Виховні заходи


Хліб - наше багатство
«Хліб - наше багатство»

Програмне зміст:

 
Формувати початкове уявлення про процес виробництва хліба, необхідність берегти хліб; підвести дітей до розуміння того, що перш ніж потрапити на стіл, хліб проходить багато різних перетворень, в його виготовленні беруть участь люди багатьох професій; смак хлібних виробів залежить від використовуваних продуктів і способів приготування ; назви хлібобулочних виробів залежать від форми випічки і використовуваних продуктів і способів приготування (дріжджові грибки та їх значення в процесі приготування хліба); людина повинна робити все сам; розвивати допитливість, інтерес до різноманітних трудових операцій, виховувати дбайливе ставлення до продуктів людської праці, дрібну моторику рук; прищеплювати навички пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; сприяти індивідуальним самовираження дітей у процесі продуктивної творчої діяльності; збагачувати словниковий запас.

         Новости на сайте:

      
Добро пожаловать в интернет-магазин "Тайские штучки", где Вы сможете легко и удобно купить травяную зубную пасту Prim Perfect Plus. Вам больше не нужно стоять в длинных очередях, чтобы купить зубную пасту, на портале thai-shop.ru можно с легкостью купить зубную пасту Prim Perfect Plus не выходя из дома. Prim perfect зубная паста осторожно и эффективно очищает и дезинфицирует поверхность зубов, предупреждает, устраняет отеки, кровоточивость десен. Зубная паста имеет приятный вкус, создает ощущение свежести, устраняет неприятный запах изо рта, а самое главное она состоит из натуральных  природных  компонентов . Благодаря сбалансированному составу натуральных природных ингредиентов, зубная паста prim perfect оказывает оздоравливающее, укрепляющее, ранозаживляющее действие. Покупать продукты теперь не утомительно и часозатратно, а легко, удобно, и экономно с нашим интернет-магазином "Тайские штучки".

Попередня робота:

Бесіда про збір врожаю хліба;
Розгляд ілюстрацій;
Заучування прислів'їв, бесіда, читання літературних творів з теми; Розглядання класів жита і пшениці;
Виготовлення хлібобулочних виробів із солоного тіста.

Хід заняття:


Вихователь: Хлопці до нас сьогодні прийшли гості, привітайтеся. Сьогодні я вас запрошую в подорож. А ось про що ми будемо говорити по ходу нашої подорожі ви постарайтеся вгадати:

Загадка про хліб

Відгадати легко і швидко: М'який, пишний і запашний, Він і чорний, він і білий, А буває підгорілий. (Хліб)

Діти: Хліб.

Вчитель:Так, вірно, ми з вами поговоримо саме про нього. Хліб, хлібець, хлебушко. З рум'яною скоринкою, запашний, ароматний, гарячий, м'який. Він - найголовніший на кожному столі. А от яким він може бути ще, ви мені і розповісте.

Дидактична гра «А який він, хліб?»

Підбір визначень до іменника. (Діти стоять у колі і передають по колу м'яч і називають визначення, наприклад, хліб рум'яний, свіжий, запашний, апетитний, м'який, черствий, білий, гарячий, вітамінний, повітряний, ароматний)

Вчитель:Хліб буває різний, але він обов'язково корисний і смачний. У хлібі міститься вітамін В, який зміцнює нервову систему, пам'ять, поліпшує травлення. Хлопці, а хто знає, звідки до нас хліб прийшов?

 
Діти: Його купують в магазині.

Вчитель: А хочете я розповім, як він потрапив в магазин? Але спочатку, скажіть мені хто знає, з чого роблять хліб?

Діти: Печуть з борошна.

Вчитель: А що таке борошно, з чого її отримують?

 
Діти: Із зерен.

 
Вчитель: Правильно. Із зерен пшениці одержують пшеничне борошно, а із зерен жита отримують житнє борошно. Щоб отримати із зерен борошно, потрібно затратити дуже багато праці і сил: спочатку виростити жито і пшеницю, потім зібрати врожай. Цим і займаються хлібороби. Хлопці, ви хочете дізнатися, що ж це за робота?

Діти: Так хочемо.

Вчитель: Вирощувати і прибирати людям хліб допомагають сильні машини. Навесні, як тільки відтане і просохне земля в поле виходить трактор. Хто веде його ...

Діти: Тракторист.

Вчитель: Трактор тягне за собою залізний плуг, який глибоко оре землю. І ось земля стала м'якою, слухняною і рихлою. Тепер можна починати сіяти! До трактора прикріплюють сівалки і ті рівними, акуратними рядами укладають у грунт зерна пшениці. Ось пшениця зійшла. Все літо дозрівають зерна в колосках. Поле в цей час дуже красиве. Давайте і ми свами перетворимося на зернинки, які посіяли в полі.

Физкультминутка

«У землю зернятко попало»

У землю зернятко попало, (присідають)

Проростати на сонці стало (руки над головою)

Дощик землю поливав, І паросточок підростав (повільно встають)

 
До світла і тепла тягнувся І красенем обернувся. (2 рази)

Вчитель: Ну от зерна дозріли. Починається жнива. (Діти повторюють слово хором і індивідуально). І на поле виходять інші машини - комбайни. Хто працює на комбайні?

Діти: Комбайнер.

Вчитель: Що ж робить комбайн?

 
Діти: Збирає колосся.

Вчитель:Комбайн - зрізає колосся і вимолочується з них зерна, ці зерна за спеціальним довгому рукаву висипаються у вантажні машини, які безперервно під'їжджають по сигналу комбайнера. А з накопичувача соломи комбайнера через певні проміжки часу сходять великі жовті копиці обмолоченої соломи. Далі машини везуть зерно на елеватори (Діти повторюють слово хором і індивідуально) - спеціальні споруди для зберігання зерна. А як ви думаєте, куди везуть зерно з елеваторів?

 
Діти: На млин.

Вчитель: Правильно, і там зерно мелють на борошно. Хлопці, а куди потім відправляється борошно?

Діти: На хлібозавод, пекарню.

Вчитель: Правильно. На хлібозаводі стоять величезні чани з закваскою. У чан із закваскою додають борошно, сіль, цукор, воду, дріжджі і спеціальні машини механічними «руками» вимішують тісто для хліба. А давайте і ми з вами перетворимося на пекарів і замісити тісто для короваю, вставайте в коло. Физкультминутка «Коровай» (Стискати руки в кулаки і по черзі здійснювати ними рухи зверху вниз, неначе месім тісто) Меше, Мешу тісто, Є в печі місце, Печу, печу коровай, («перекладаємо тісто» з руки в руку) перевалювати, валяй. (2 рази) І ось тісто замішане і прийшла пора його класти у форму і ставити у піч. Коли хліб і спечеться, його вантажать на машини і везуть у магазини. А що ще печуть з борошна крім хліба?

Діти: Булочки, печиво, торти, пироги, сухарі.

Вчитель: А як всі ці продукти називаються одним словом?

Діти: Хлібобулочні вироби.

 
Вихователь: Які ви молодці. Ось бачите, хлопці, як багато праці треба затратити, щоб отримати хліб. Російський народ завжди дуже дбайливо ставиться до хліба. Хліб - усьому голова. Всього три слів, але як точно говориться в прислів'ї про важливість хліба. Хлопці, а які ще ви знаєте прислів'я про хліб?

 
Діти: (Діти називають прислів'я та приказки і пояснюють їх зміст).

Прислів'я та приказки про хліб

«Без хліба - немає обіду». «Хліб - батюшка, вода - матінка». «Буде хліб - буде й пісня». «Багато світлу - багато хліба». «Хліба треба брати стільки, скільки з'їси». «Хліб треба завжди доїдати». «Хліб не можна кидати на підлогу». «Не великий шматок пирога, а стоїть багато праці».

Вчитель: Діти, скажіть будь ласка які роботи виконують на полях хлібороби, щоб виростити хороший урожай зерна?

Діти: Орють, боронують, сіють, удобрюють, жнуть.

Вчитель: Які машини допомагають хліборобам?

Діти: Трактори, комбайни, вантажні машини.

 
Вихователь: Як потрібно відноситься до хліба?

Діти: Дбайливо, з'їдати весь до кінця, хліб не можна викидати.

Вихователь: Ну от, наше подорож підійшла до кінця, і тепер ви знаєте, який довгий шлях пройшов наш хліб, щоб потрапити в магазин.
Хліб - головне багатство нашої країни і його потрібно берегти.





Категорія: Виховні заходи | Додав: Galka (08.06.2013) | Автор: Хліб - наше багатство E
Переглядів: 2939 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:05:43


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика