МЕНЮ САЙТА
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
meta.ua
banner.ua
Конспект ігрового заняття
Як три чарівника
врятували дітей матінки-Землі Конспект ігрового заняття
Хід заняття :
1 . Орг .момент
- Здрастуйте , діти ! Сідайте . Сьогодні я проведу з вами заняття , яке називається : "Як три чарівника врятували дітей матінки-Землі ".
2 . Закріплення пройденого матеріалу
- Хлопці , давайте згадаємо , про що ми розмовляли на минулому уроці . Що ми з вами дізналися про Землю ? А що ми дізналися про сам чарівному чарівника Сонце ?
Відповіді дітей : "Ми дізналися , хто живе на Землі . Дізналися , що ми називаємо Землю матінкою ". (На дошці вивішуються картинки з Землею і Сонцем ) Новости на сайте: Вашему вниманию портал studend.ru, где Вы найдете полезной информации, отзывы наших посетителей как мы помогли на экзамене . Количество учащихся , которые абсолютно не претерпевают страх перед экзаменом , ничтожно слишком мало . Естественно , никому не охото быть отчисленным . Выход есть ! Помощь на экзамене Вам сумеют дать работающие у нас мастера . И им не только известные ответы на Ваши билеты , они к тому же не настоятельно просят заоблачных вознаграждений . Мы хотим предложить Вам подобрать лично , какой из методов поддержки на экзамене более подходит для Вашего точного варианта .
3 . Ознайомлення з новим матеріалом - початок казки , оповідання про Метеоріну :
- Все життя дітей Землі залежить від трьох чарівників , з одним із них - сонцем ви вже познайомилися . Скоро познайомимося і з двома іншими . (На дошці картинки з тваринами і рослинами ).
- Але раптом нависла загроза загибелі рослин і тварин від Злий чарівниці - Метеоріни . Матінка-Земля була сильно стурбована , день і ніч вона думала , як врятувати їй своїх дітей . Вирішила вона зібрати раду , запросила туди тварин , рослин і трьох чарівників , тому що дуже хо ¬ рошо розуміла , що разом щось придумають . З од ¬ ним з чарівників ви вже знайомі . Він дає тепло і світло всього живого на Землі . Його появи чекають трави , дерева , кущі та кожну тварину . Про другого люди звикли говорити так :
Через ніс відбувається в груди
І зворотний тримає шлях ,
Він невидимий , і все ж
Без нього ми жити не можемо .
- Хлопці , що це за чарівник ? (Відповідь дітей : "Повітря ".)
4 . Розповідь про повітрі
- Він завжди прозорий , і його ніхто ніколи не бачив . Але він постійно потрібен усім , хто живе . До цього волшеб ¬ нику Матінка-Земля ставилася з особливою повагою , тому що знала : якщо без їжі людина може прожити неско ¬ лько тижнів , без води - хлопці , як ви думаєте , скільки людина може прожити без води ? Відповідь : "Кілька днів ".
- Правильно . Без повітря не проживе і більше двох хвилин . Він складається із суміші невидимих газів , де глав ¬ вим є кисень і вуглекислий газ . Побачити воз ¬ дух ніхто не може , а от відчути його дотик і почути , як він шумить , кожен може .
5 . Розповідь про воду :
- Третього чарівника , а точніше чарівницю , ви , хлопці , дуже добре знаєте . А Матінка-Земля не переставала дивуватися чудесам , які вона постійно творила . То вона її бачить рідкої в річках , озерах , ставках , морях , океанах , то у вигляді пари в хмарах на небі , то у вигляді снігу і льоду на землі . Але головне чаклунство , яке вона виконувала з великим задоволенням , полягало в тому , що всіх поїла чистою прозорою рідиною . Але кожен по-своєму її пив . Птахи - дзьобами , собаки - мовою , слон - хоботом , люди - ротом . Як хлопці , нази ¬ ється ця рідина ? Відповідь дітей : "Вода ". Але це ще не все . Воду можна зустріти всюди . Вона знаходитися в рослинах , тварин , людину , землі і , навіть , в будь-якому камушке .
- Хлопці , а що ви знаєте про воду ? (Відповіді дітей - бесіда )
6 . Продовження казки
- І ось зібралися вони всі разом рада тримати , що ж далі робити . Сіли вони близько пенька , а кругом лісові трави по пояс . Синіють витончені дзвіночки . Пахне м'ятою і черемхою . Під кущиком поруч з пеньком влігся зайка . Все живе посміхається сонцю . Кришталево чистий річний повітря . І всьому цьому може прийти кінець .
- Не дає нам спокою зла чарівниця Метеоріна . Хоче погубити моїх ді тей . Але горе та біда не ходять поодинці . Вони медлен ¬ но , але вірно наближаються до мене . І винне в цьому сонці . Навіщо ж ти мудре , посилаєш в одне ме ¬ сто стільки багато хлопців-промінчиків , а в інше місце зовсім мало ? Від цього мої діти або замерзнуть , або від спеки загинуть . Сонце відповідає , що воно не винне , адже матінка-Земля нахилилася і зробилася круглою . І підставляє йому то один бік , то інший .8. Завершення заняття: - Отже, хлопці, давайте згадаємо, про що ми з вами сьогодні говорили? ...
Категорія: Виховні заходи | Додав: Galka (09.05.2013)
| Автор: Конспект ігрового заняття E
Переглядів: 1646
| Рейтинг: 5.0 /2
Планета
medianet
СТАТИСТИКА
Или Войдите под своим логином!
Вход
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА
directadvert.ru
Метрика