МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Виховні заходи [61]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Конспекти виховних заходів » Виховні заходи


Конспект ігрового заняття

Як три чарівника
врятували дітей матінки-Землі

Конспект ігрового заняття



Хід заняття:

1. Орг.момент

- Здрастуйте, діти! Сідайте. Сьогодні я проведу з вами заняття, яке називається: "Як три чарівника врятували дітей матінки-Землі".

2. Закріплення пройденого матеріалу
- Хлопці, давайте згадаємо, про що ми розмовляли на минулому уроці. Що ми з вами дізналися про Землю? А що ми дізналися про сам чарівному чарівника Сонце?
Відповіді дітей: "Ми дізналися, хто живе на Землі. Дізналися, що ми називаємо Землю матінкою". (На дошці вивішуються картинки з Землею і Сонцем)

         Новости на сайте:
     

     Вашему вниманию портал studend.ru, где Вы найдете полезной информации, отзывы наших посетителей как мы помогли на экзамене. Количество учащихся, которые абсолютно не претерпевают страх перед экзаменом, ничтожно слишком мало. Естественно, никому не охото быть отчисленным. Выход есть! Помощь на экзамене Вам сумеют дать работающие у нас мастера. И им не только известные ответы на Ваши билеты, они к тому же не настоятельно просят заоблачных вознаграждений. Мы хотим предложить Вам подобрать лично, какой из методов поддержки на экзамене более подходит для Вашего точного варианта.

3. Ознайомлення з новим матеріалом - початок казки, оповідання про Метеоріну:
- Все життя дітей Землі залежить від трьох чарівників, з одним із них - сонцем ви вже познайомилися. Скоро познайомимося і з двома іншими. (На дошці картинки з тваринами і рослинами).
- Але раптом нависла загроза загибелі рослин і тварин від Злий чарівниці - Метеоріни. Матінка-Земля була сильно стурбована, день і ніч вона думала, як врятувати їй своїх дітей. Вирішила вона зібрати раду, запросила туди тварин, рослин і трьох чарівників, тому що дуже хо ¬ рошо розуміла, що разом щось придумають. З од ¬ ним з чарівників ви вже знайомі. Він дає тепло і світло всього живого на Землі. Його появи чекають трави, дерева, кущі та кожну тварину. Про другого люди звикли говорити так:
Через ніс відбувається в груди
І зворотний тримає шлях,
Він невидимий, і все ж
Без нього ми жити не можемо.
- Хлопці, що це за чарівник? (Відповідь дітей: "Повітря".)

4. Розповідь про повітрі
- Він завжди прозорий, і його ніхто ніколи не бачив. Але він постійно потрібен усім, хто живе. До цього волшеб ¬ нику Матінка-Земля ставилася з особливою повагою, тому що знала: якщо без їжі людина може прожити неско ¬ лько тижнів, без води - хлопці, як ви думаєте, скільки людина може прожити без води? Відповідь: "Кілька днів".
- Правильно. Без повітря не проживе і більше двох хвилин. Він складається із суміші невидимих ​​газів, де глав ¬ вим є кисень і вуглекислий газ. Побачити воз ¬ дух ніхто не може, а от відчути його дотик і почути, як він шумить, кожен може.

5. Розповідь про воду:
- Третього чарівника, а точніше чарівницю, ви, хлопці, дуже добре знаєте. А Матінка-Земля не переставала дивуватися чудесам, які вона постійно творила. То вона її бачить рідкої в річках, озерах, ставках, морях, океанах, то у вигляді пари в хмарах на небі, то у вигляді снігу і льоду на землі. Але головне чаклунство, яке вона виконувала з великим задоволенням, полягало в тому, що всіх поїла чистою прозорою рідиною. Але кожен по-своєму її пив. Птахи - дзьобами, собаки - мовою, слон - хоботом, люди - ротом. Як хлопці, нази ¬ ється ця рідина? Відповідь дітей: "Вода". Але це ще не все. Воду можна зустріти всюди. Вона знаходитися в рослинах, тварин, людину, землі і, навіть, в будь-якому камушке.
- Хлопці, а що ви знаєте про воду? (Відповіді дітей - бесіда)

6. Продовження казки
- І ось зібралися вони всі разом рада тримати, що ж далі робити. Сіли вони близько пенька, а кругом лісові трави по пояс. Синіють витончені дзвіночки. Пахне м'ятою і черемхою. Під кущиком поруч з пеньком влігся зайка. Все живе посміхається сонцю. Кришталево чистий річний повітря. І всьому цьому може прийти кінець.
- Не дає нам спокою зла чарівниця Метеоріна. Хоче погубити моїх дітей. Але горе та біда не ходять поодинці. Вони медлен ¬ но, але вірно наближаються до мене. І винне в цьому сонці. Навіщо ж ти мудре, посилаєш в одне ме ¬ сто стільки багато хлопців-промінчиків, а в інше місце зовсім мало? Від цього мої діти або замерзнуть, або від спеки загинуть. Сонце відповідає, що воно не винне, адже матінка-Земля нахилилася і зробилася круглою. І підставляє йому то один бік, то інший.


8. Завершення заняття:
- Отже, хлопці, давайте згадаємо, про що ми з вами сьогодні говорили? ...


Категорія: Виховні заходи | Додав: Galka (09.05.2013) | Автор: Конспект ігрового заняття E
Переглядів: 1646 | Рейтинг: 5.0/2
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:05:13


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика