Цілі: 1. Виховувати ввічливе ставлення до оточуючих
Обладнання: картки з «чарівними словами», реквізити до сценці «Ввічливе слово».
Хід заходу:
Новости на сайте: Одной из актуальных услуг предоставляемых нашей интернет студии является продвижение web-сайта в поисковых системах. Как известно немалая часть интенсивных пользователей узнают о веб-сайте непосредственно через поисковые системы. Набирая запрос в поисковой системе они видят сайты, которые рассортированы по трудным методам поисковых систем. В последующем слова, которые набирает пользователь в поиске станем называть «ключевые слова». Итак портал echizh.com предлагаем продвижение сайта цены которые Вас хорошо удивят и выведет на первые позиции вашего вебсайта по необходимым вам ключевым словам. Продвижение web-сайта при помощи интернет агентства echizh - грамотное и не опасное наращивание внешней ссылочной структуры вебсайта, который позволяет достигать позиции по наиболее конкурентноспособным запросам в самые стремительные сроки. Веб-сайты, которые продвигаются нашими профессионалами, дают прибыль своим обладателям. Продвигая web-сайт, мы предусматриваем специфики бизнеса клиента и целевой аудитории его интернет-ресурса. В наши дни интернет-сайт стал атрибутом каждый значительной развитой фирмы. Не тратьте время зря. На рынке не так много надежных фирм. Мы одна из их. Звоните прямо сейчас!
1. Оргмомент. (Таблиця «Чарівні слова»)
Учитель. Сьогодні ми проводимо заняття, на якому з'ясуємо що ж таке ввічливість і чи є ми ввічливими людьми. Перевіримо на практиці, як ви вмієте користуватися Чарівними словами.
-Які «Чарівні» або «Ввічливі» слова ви знаєте?
-Чому так кажуть «Як відгукнеться, так і відгукнеться», «Чого собі не хочеш, того і другому не роби», «Мова гостріше меча»?
-Від чого залежить сила чарівних слів? Як їх треба вимовляти? (Ввічливі слова треба вимовляти привітно, дивлячись на того, до кого звертаєшся).
-Що ніколи не робить ввічлива людина? (Ввічлива людина не буває грубим, що не висміює людей і не дражнить своїх товаришів).
2. Інсценування вірші Емми Мошковський «Ввічливе слово»
(Учні класу в костюмах і масках виходять на сцену)
Ввічливе слово
Театр відкривається! На початок все готово! Квитки пропонуються за ввічливе слово!
За три години відкрилася каса, зібралася народу маса.
Навіть їжачок літній приперся ледь живий.
-Підходьте, їжачок, їжачок! Вам квиток в якому ряду?
-Мені ближче: погано бачу, вот спасибо, ну піду!
Каже Овечка: - Мені одне містечко! Ось моє «Дякую» - добре словечко.
Качка: - Кряк! Перший ряд! Для мене і для хлопців!
І дістала Качка «Доброго ранку!».
І Олень: - Добрий день! Якщо тільки вам не лінь, шановний касир,
Я б дуже попросив мені, дружині і дочці дайте кращі місця, ось моє «Будь ласка».
І раптом отпіхнув бабусь, старих, борсуків, бурундуків ...
Навіть нам не віриться! «Чому не віриться?» - Каже ведмедиця.
-Мій синочок молодець! До побачення! Кінець!
-Ну що хлопці скажіть про ведмедика?! Чи траплялося вам опинятися в подібних ситуаціях?
3. Стукіт у двері, входить листоноша і вручає лист.
-Хлопці, нам надіслали лист школярі з міста Норильська і їм потрібна ваша допомога. (Учень читає лист)
Ввічливий Вітя чи ні?
Малюка образив Вітя, але перед школою в строю, Вітя просить:
- Вибачте, я помилку визнаю.
На урок прийшов учитель, поклав на стіл журнал.
Слідом Вітя: «Вибачте, я трохи запізнився».
Суперечка давно ведеться в класі: «Ввічливий Вітя чи ні?»
Розберіться в суперечці нашому і надішліть нам відповідь.
-Яка ж відповідь ми дамо хлопцям?
4. - Хлопці, послухайте, про якому випадку нам зараз розповість Діма
Випадок у трамваї
Хлопчик сидів біля віконця трамвая, по сторонах з віконця позіхаючи.
Поруч стояв, повертаючись додому, з папкою в руках громадянин молодий.
Хлопчик, помітивши таку картину, місце своє поступився громадянину.
Довго не став громадянин заперечувати - старших належить усім поважати.
Було в трамваї і людно, і тісно, і громадянин поступився своє місце:
Він посадив літнього чоловіка, сунув під лавку його ж кошик.
Тільки недовго сидів і чоловік, важливою була і на це причина:
Як не поважаючи поважного старця, чи міг чоловік на місці залишитися?
Старець задоволений у віконце дивиться, повз нього нове місто летить.
Все змінилося - в погоді, в природі, а уваженье залишилося в народі.
(Пулат Мумін, перевів Ю.Кушак)
5.-Хлопці, а ви пам'ятаєте хто такий Дядько Стьопа?
Але в його житті теж бувають прикрощі. Послухайте вірш Л.А.Шкатовой
Дядя Стьопа засмучений. Розповів він ось про що:
Настя - славна дівчисько, Настя ходить у перший клас.
Але давно вже від Насті я не чую слова (Здравствуйте).
А слово-то яке - дуже дороге.
Зустрів Вітю я сусіда. Зустріч сумним була:
Налетів він як торпеда, налетів за рогу.
Але уявіть! Даремно від Віті чекав я слова (Вибачте).
А слово-то яке - дуже дороге.
Він про внучку говорив: - Яка прикрість! Я портфель їй подарував,
Бачу - дуже рада! Але не можна ж мовчати як риба.
Ну сказала б ... (Спасибі).
Слово-то яке - дуже дороге!
-А ви не забуваєте говорити чарівні слова?
6. Гра «Ввічливі хлопці».
(Принаймні потреби в розповідь вставляються «чарівні» слова)
Одного разу Вова поїхав в театр. В автобусі він сів і з задоволенням розглядав вулиці. На зупинці в салон автобуса увійшла жінка з немовлям. Вова встав і сказав їй (Сідайте будь ласка). Жінка була дуже ввічливою і сказала Вові (Спасибо). Раптом автобус різко загальмував. Вова трохи не впав і сильно штовхнув чоловіка. Чоловік хотів розсердитися, але Вова швидко сказав (Вибачте, будь ласка).
7. Рольові ігри.
(Діти показують, як би вони вчинили на невеликих сценках за участю однокласників)
- Як треба вимовляти ввічливі слова?
(У
сценці беруть участь дві людини. Петя забув підручник з читання вдома.
Він просить у Олі читання на один урок. Петя дякує дівчинку за
підручник).
- Що б ти зробив, якби випадково наступив комусь на ногу?
(У
сценці беруть участь до десяти чоловік, зображуючи тисняву в автобусі.
Ігор наступає на ногу громадянину в окулярах і просить у нього
вибачення).
- Якщо тобі треба щось попросити у однокласника, як ти це зробиш?
(У сценці беруть участь дві людини. Катя просить у Олени зелений олівець, щоб розфарбувати листя на дереві).
8. - Оцініть ще один важливий вчинок (учениця читає вірш А. Л. Барто)
8. У клас входять Баба Яга, Лісовик і Кощій.
Баба Яга. Що це тут у вас, свято?
Лісовик. А чому нас не покликали?
Кощій. Ми теж любимо веселитися!
Учитель. У нас Урок ввічливості.
Баба Яга. А ми зараз вам виконаємо частівки про ввічливість! Спробуй чарівником стати.
Стати добрим чарівником нумо спробуй. Тут хитрості зовсім не потрібно особливої.
Зрозуміти і виконати бажання іншого - одне задоволення, чесне слово!
На клумбі квітку - його листя повисли. Сумує він. Про що? вгадай його думки.
Він хоче напитися. Ей, дощик, полів! І дощик струмує з лійки моєї.
9. Гра «Ввічливе слово»
-Розлучаються навіть крижана брила від слова теплого (спасибі).
-Зазеленіє старий пень, коли почує (добрий день).
-Якщо більше їсти не в силах, скажімо мамі ми (спасибі).
-Хлопчик ввічливий, розвинений говорить при зустрічі (здрастуй).
-Коли нас лають за витівки, говоримо (прости, будь ласка).
-І у Франції і в Данії на прощання говорять (до побачення).
10. Підсумок заходу.
-А
зараз на завершення нашого заходу я пропоную вам підвести підсумок
всьому, про що ми говорили і скласти пам'ятку Чемного людини, яка стане в
нагоді, напевно, нашим гостям.
Пам'ятка ввічливого людини
* НІКОЛИ НЕ грубими ЛЮДЯМ.
* НЕ обзивають ТОВАРИШІВ.
* КОРИСТУЮЧИСЬ ввічливі слова, БУДЬ ЩИРИМ.
* ГОВОРИ ЧАРІВНІ СЛОВА тихим голосом, дивлячись прямо в обличчя тому ЛЮДИНІ, до якого звертаються.
* Не робити і не кажи ТОГО, ЧОГО СОБІ НЕ БАЖАЄШ.
* ШАНУЙ ДОРОСЛИХ.
* Не ображайтеся МОЛОДШИХ.
* Поступається місцем у ТРАНСПОРТІ СТАРШИМ І маленьким дітям.
* Ввічливість і шанобливе БУДЬ НЕ ТІЛЬКИ В ГРОМАДСЬКИХ
МІСЦЯХ, А Й БУДИНКИ.
* ПОЧИТАЙ БАТЬКІВ, допомагати по дому, НЕ чекаючи прохання.
(На лавці сидить старий і парасолькою щось креслить на піску. Поруч сідає розлючений хлопчик)
Старик. Та ти тільки що кричав, плакав, сердився.
Хлопчик. А Вам то що?
Старик. (Розгладжуючи бороду).
- Я хочу тобі допомогти. Є таке чарівне слово ... Я скажу тобі це слово. Але пам'ятай: говорити його треба тихим голосом, дивлячись прямо в очі тому, з ким говориш. Пам'ятай - тихим голосом, дивлячись прямо в очі тому. З ким говориш. Пам'ятай - тихим голосом ...
Павлик. (Розкривши рот).
-А яке слово?
Старик (Нахилився до хлопчика і щось прошепотів).
- Це чарівне слово. Не забудь, як треба говорити його.
Павлік (вбігаючи в кімнату до сестри).
- Лена, дай мені одну фарбу ... будь ласка ...
Лена (Здивовано).
-Ка-кую тобі?
Павлик. Мені синю. (Потримавши фарбу в руці, віддає її сестрі).
- Піду до бабусі. (Павлик підійшов до бабусі і обійняв її).