Класна година "У
пошуках дружби"
(5-й клас)
Мета: виховання добрих якостей дітей,
уміння дружити і дбайливо ставитися
один до одного.
Сприяти вихованню почуття поваги один
до одного, взаємодопомоги,
взаємопідтримки, згуртуванню колективу, розвивати творчу активність. Розкрити
значення дружби, доброти, чуйності в
житті людей.
Столи в класі
зрушені по 2.
Діти розсідаються по 5-6 чоловік.
Атрибути: пазли, фломастери, паперові долоньки, м'ячі, обруч, скотч.
Діти входять в
клас під пісню:
"Справжній друг".
Новости на сайте:
Коммунальная техника и оборудование подробней на портале mpk-agro.ru. Московская промышленная компания предлагает вашему вниманию коммунальная техника и оборудование для поддержания дорог, улиц хорошем состоянии. Посетив наш портал у Вас появится возможность в выборе и принятии решения в том числе и неожиданно наступившая непредвиденная стихийная ситуация не застигнет Ваш город врасплох с помощью коммунальной спецтехники.
Презентація
Класний керівник: Здрастуйте, дорогі хлопці!
Я рада всіх
вас вітати на
нашому заході: "У пошуках дружби"!
Сподіваюся, що ми цікаво з вами поспілкуємося.
- Хлопці, це вступ
до нашого класному
години не випадково.
Справа в тому,
що без ДРУЖБИ
життя в класі
неможлива, і ви
своїми справами мають сьогодні довести,
що обираєте дружбу,
а не ворожнечу
для своїх відносин
у класі. Тільки
з ДРУЖБОЮ життя
в класі буде
цікавою. Але чарівниця
Ворожнеча вирішила сховати від вас
ДРУЖБУ. На її
пошуки вам належить
сьогодні відправитися на острови Інтересів.
Отже, швидше в
дорогу!
Для подорожі нам
знадобиться карта. Ось вона перед
вами. На ній
різні острова. Перший острів, до
якого ми причалили:
Острів "Усмішки".
Ведучий: Наше перше
завдання: Чи знаєш
ти своїх однокласників?
Необхідно вибрати собі партнера з
іншої команди, не називаючи його
імені, а тільки
перераховуючи його людські якості і
деякі зовнішні ознаки. Наприклад: "Це хлопчик. Він
допитливий, дуже веселий, великий друг
Васі і Колі.
У нього костюм
синього кольору ". З цим партнером
потрібно пронести м'яч в інший кінець
кабінету, затиснувши його між своїми
плечима.
Острів "Знайка".
Ведучий: Хлопці! Тут нам треба
показати, як ми
вміємо думати, міркувати. Спробуйте проаналізувати ситуації, про які я вам зараз розповім.
Ситуація № 1.
У неділю ввечері,
коли повинна бути
цікава передача по телевізору, мені
дзвонить Олег і
просить допомогти розібратися із завданням
з математики. Уявляєте,
я чекав цю
передачу весь тиждень,
я так хотів
її подивитися. Але я не міг вчинити інакше,
адже Олег - мій
друг! І замість
телевізора я просидів
за книгою разом
з одним. Але
я бачив, наскільки
Олег був вдячний
мені. Я думаю,
що якби ми
помінялися місцями, тобто не йому,
а мені потрібна
була його допомога,
то він теж
не замислюючись допоміг би мені.
А як би
ви вчинили на
моєму місці?
Ситуація № 2.
Коли ми готували
виставу для Новорічного
свята, то всім
хотілося отримати головні ролі. Я
запропонував дати головні ролі тим,
хто ще жодного
разу ні в
чому не брав
участі. Ілля сказав,
що краще дати
головні ролі тим,
хто вже проявив
свої здібності. Наш керівник театральної
студії запропонувала тягнути жереб. Але
я точно знав,
що Ігор дуже
хотів грати роль
Бармалея, хоча і ніколи в наших постановках не
брав участі. Ми
стали тягнути жереб,
і роль дісталася
Іллі. Я його
довго умовляв поступитися
Ігорю цю роль,
але хоч Ілля
завжди грав у
шкільному театрі і в цей раз міг відмовитися,
він не погодився
зі мною. Я
бачив, що Ігор
був дуже засмучений,
але допомогти йому
міг тільки морально.
А як би
ви вчинили на
моєму місці і
на місці Іллі?
Острів
"Майстрів"
На нашому шляху
виявився острів Майстрів. Вони люблять
шити, в'язати, вишивати, випалювати, випилювати, доглядати за тваринами
і рослинами, виготовляти
іграшки, плести з бісеру та багато іншого. Одним
словом, майструвати.
Дітям лунають паперові
долоньки, і кожен
на ньому пише
одне слово, яке
підходить до образу
його друга. Потім учні разом приколюють
їх до кола.
Ведучий: Сьогодні ми доведемо Ворожнечі,
що їй не
місце в нашому
класі. А показати
це ми їй
зможемо, виконавши швидко і дружно
останнє завдання. У вас на столах розкладені паперові
фігурки. Ви повинні
швидко скласти з них літеру.
Подивимося, що у нас вийде?
Діти складають літери: Д, Р,
У, Ж, Б,
А.
Отже, хлопці, яке
слово у нас
вийшло? Звичайно ДРУЖБА! Це і є назва головного
острова, до якого
ми пливли!
Ведучий: Хлопці, я можу вас привітати: ось ми
і знайшли ДРУЖБУ!
Ви не тільки
правильно склали це слово, але
й показали, як
дружно ви працюєте
в класі, вмієте
підтримати один одного! Бережіть ДРУЖБУ!
ВОРОЖНЕЧА завжди рада її замінити.
|