МЕНЮ САЙТА

КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Виховні заходи [61]

meta.ua

banner.ua


Головна » Статті » Конспекти виховних заходів » Виховні заходи


У пошуках дружби

Класна година "У пошуках дружби"

(5-й клас) 



Мета: виховання добрих якостей дітей, уміння дружити і дбайливо ставитися один до одного. Сприяти вихованню почуття поваги один до одного, взаємодопомоги, взаємопідтримки, згуртуванню колективу, розвивати творчу активність. Розкрити значення дружби, доброти, чуйності в житті людей.

Столи в класі зрушені по 2. Діти розсідаються по 5-6 чоловік.

Атрибути: пазли, фломастери, паперові долоньки, м'ячі, обруч, скотч.

Діти входять в клас під пісню: "Справжній друг".

        Новости на сайте:

   Коммунальная техника и оборудование подробней на портале mpk-agro.ru. Московская промышленная компания предлагает вашему вниманию коммунальная техника и оборудование для поддержания дорог, улиц хорошем состоянии. Посетив наш портал у Вас появится возможность в выборе и принятии решения в том числе и неожиданно наступившая непредвиденная стихийная ситуация не застигнет Ваш город врасплох с помощью коммунальной спецтехники.

Презентація

Класний керівник: Здрастуйте, дорогі хлопці! Я рада всіх вас вітати на нашому заході: "У пошуках дружби"! Сподіваюся, що ми цікаво з вами поспілкуємося.
- Хлопці, це вступ до нашого класному години не випадково. Справа в тому, що без ДРУЖБИ життя в класі неможлива, і ви своїми справами мають сьогодні довести, що обираєте дружбу, а не ворожнечу для своїх відносин у класі. Тільки з ДРУЖБОЮ життя в класі буде цікавою. Але чарівниця Ворожнеча вирішила сховати від вас ДРУЖБУ. На її пошуки вам належить сьогодні відправитися на острови Інтересів. Отже, швидше в дорогу!

Для подорожі нам знадобиться карта. Ось вона перед вами. На ній різні острова. Перший острів, до якого ми причалили:

Острів "Усмішки".

Ведучий: Наше перше завдання: Чи знаєш ти своїх однокласників?

Необхідно вибрати собі партнера з іншої команди, не називаючи його імені, а тільки перераховуючи його людські якості і деякі зовнішні ознаки. Наприклад: "Це хлопчик. Він допитливий, дуже веселий, великий друг Васі і Колі. У нього костюм синього кольору ". З цим партнером потрібно пронести м'яч в інший кінець кабінету, затиснувши його між своїми плечима.

Острів "Знайка".

Ведучий: Хлопці! Тут нам треба показати, як ми вміємо думати, міркувати. Спробуйте проаналізувати ситуації, про які я вам зараз розповім.

Ситуація1.

У неділю ввечері, коли повинна бути цікава передача по телевізору, мені дзвонить Олег і просить допомогти розібратися із завданням з математики. Уявляєте, я чекав цю передачу весь тиждень, я так хотів її подивитися. Але я не міг вчинити інакше, адже Олег - мій друг! І замість телевізора я просидів за книгою разом з одним. Але я бачив, наскільки Олег був вдячний мені. Я думаю, що якби ми помінялися місцями, тобто не йому, а мені потрібна була його допомога, то він теж не замислюючись допоміг би мені. А як би ви вчинили на моєму місці?

Ситуація2.

Коли ми готували виставу для Новорічного свята, то всім хотілося отримати головні ролі. Я запропонував дати головні ролі тим, хто ще жодного разу ні в чому не брав участі. Ілля сказав, що краще дати головні ролі тим, хто вже проявив свої здібності. Наш керівник театральної студії запропонувала тягнути жереб. Але я точно знав, що Ігор дуже хотів грати роль Бармалея, хоча і ніколи в наших постановках не брав участі. Ми стали тягнути жереб, і роль дісталася Іллі. Я його довго умовляв поступитися Ігорю цю роль, але хоч Ілля завжди грав у шкільному театрі і в цей раз міг відмовитися, він не погодився зі мною. Я бачив, що Ігор був дуже засмучений, але допомогти йому міг тільки морально. А як би ви вчинили на моєму місці і на місці Іллі?

Острів "Майстрів"

На нашому шляху виявився острів Майстрів. Вони люблять шити, в'язати, вишивати, випалювати, випилювати, доглядати за тваринами і рослинами, виготовляти іграшки, плести з бісеру та багато іншого. Одним словом, майструвати.
Дітям лунають паперові долоньки, і кожен на ньому пише одне слово, яке підходить до образу його друга. Потім учні разом приколюють їх до кола.
Ведучий: Сьогодні ми доведемо Ворожнечі, що їй не місце в нашому класі. А показати це ми їй зможемо, виконавши швидко і дружно останнє завдання. У вас на столах розкладені паперові фігурки. Ви повинні швидко скласти з них літеру. Подивимося, що у нас вийде?

Діти складають літери: Д, Р, У, Ж, Б, А.

Отже, хлопці, яке слово у нас вийшло? Звичайно ДРУЖБА! Це і є назва головного острова, до якого ми пливли!

Ведучий: Хлопці, я можу вас привітати: ось ми і знайшли ДРУЖБУ! Ви не тільки правильно склали це слово, але й показали, як дружно ви працюєте в класі, вмієте підтримати один одного! Бережіть ДРУЖБУ! ВОРОЖНЕЧА завжди рада її замінити.

Категорія: Виховні заходи | Додав: Galka (24.05.2013) | Автор: У пошуках дружби E
Переглядів: 1202 | Рейтинг: 5.0/1
Планета

medianet

СТАТИСТИКА
Гість

Время:06:10


Гость, мы рады вас видеть.
Пожалуйста
Зарегистрируйтесь.
Или
Войдите под своим логином!

Вход

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ОПЛАЧЕНА РЕКЛАМА

directadvert.ru

Метрика
Яндекс.Метрика